Adieu - W.I.P.

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Omdat de afgelopen weken voor mij op verschillende fronten in het teken stonden van afscheid nemen, dit enigzins melancholisch deuntje.. :)

Ik vind de 'blazerssectie' nog wat nep klinken, maar weet ff niet hoe ik dat oplos..

https://www.reverbnation.com/bohemen/song/29542917-adieu-wip

Feedback mag, kritiek geven is prima, maar gewoon luisteren kan natuurlijk ook.. :-)

:koffie:

Leuke track reeds. Chill en zomers, kan dit goed pruimen. De blazers zou ik automaten met een reverb of een lichte delay.

Wat ?? Ga je er écht mee stoppen ? Waarom ?! Je maakt heel erg vaak toch leuke muziek ! Mogen we weten wat de echte redenen zijn van je halt ? :?

Persoonlijk vind ik het heel erg jammer. Je bent thans een goeie aanwinst op dit subforum.

Spijtig.

Veel succes met het verder afwerken van je track, ik heb niet echt meer feedback, want ik ben ervan overtuigd dat je er wat moois van zal maken. Succes :)

Alles beste !

Het adieu betrof een goede vriendin die zonder tijd had om afscheid te nemen, opeens geëmigreerd is. En mijn inmiddels voormalige redactiewerkzaamheden aan een website voor een organisatie. :eureka:

Ik zal nog wel ff naar de 'blazers' kijken.. :-)

:W

Last edited by a moderator:
Lekkere track! Ok de blazers klinken idd als samples maar dat heeft ook wel iets

Dank voor het luisteren!

Ik weet ff niet wat ik er verder nog aan ga doen.. Misschien langer maken, misschien ook niet...
Even laten bezinken denk ik.. :-)

Wat betreft die blazers zat ik hier ook aan te denken.
Dat zou het nog mooier en completer maken.

Ik weet wat automaten is. Wat Gloomy precies bedoelt met het automaten van de reverb en delay, begrijp ik nog niet helemaal..

gewoon, reverb of delay zetten op die blazers.. een stuk muziek selecteren en op de blazers wat reverb of delay laten "opkomen".. geeft meteen een andere "feel".

Succes Bohemen ! :)

Fijn weekend !

Doe ik eigenlijk nooit, de reverb automaten. En dat werkt in mijn prehistorisch DAW-tje wat anders..
Heb het daarnet geprobeerd, maar het werkt nog niet goed..
Misschien is het een bug of moet ik ff een andere reverb proberen..

Inmiddels heb ik wel wat aan de blazers veranderd en het intro iets aangepast.

Heb nog maar 2 sporen vrij, dus veel kan ik er niet meer aan toevoegen.. :-)

Laatst gewijzigd:
Heb nog ff wat geprutst, maar vind 'm nu wel klaar..

U ook? :-)

Hij is mooier geworden, maar klaar vind ik'm niet vanwege het abrupte einde en de duur van het lied, te kort gewoon.. Dit "moet" nog geleid worden naar een climax, vind ik. Je kunt er een pracht van een lied van maken; terwijl het nu meer lijkt op een snippet van twee minuten.

Mijn gedacht dus *D

Wel heel erg mooi gemaakt hoor ! :okdan:

Heb inmiddels antwoord gekregen vanaf de andere kant van de oceaan. Ik vrees dat men het niet om aan te horen vond.. :D

Ach, het was een eerlijke reactie.. Misschien kan ik beter gitaar gaan leren spelen.. :-)

Back