The ambiland trilogy

Beter posten in het "release-topic".. want dit hoort hier niet, dénk ik.

Ik heb echt geen zin om 3 albums van je te beluisteren.. je geeft me toch nooit feedback terug.. Ah ja, één keertje, toch wel. 8o

Alleszins, goed dat je zo creatief bezig bent en wens je veel productie plezier.. Veel succes met je nieuwe albums !

Prettig weekend :)

:dj:

goeiemorgen jan, lekker geslapen :D

achter mn computer heb ik niet het geduld naar dit zsoort lange stukken ambient te luisteren, eerste indruk is goed. even kijken of ik een bandcamp app op mn tv kan installeren of daarheen kan casten via een mobiel apparaat, dan kan ik het rustig eens opzetten op de achtergrond (uiteraard over een fatsounlijk sound system ;))

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet kan opbrengen om zulke lange stukken te luisteren. Is dat nog van deze tijd ? (weet het niet)
Dus begin je te skippen.
Daar zaten dan goeie dingen tussen.

Anders moet ik zovele titels verzinnen. das nog zowat de moeilijkste discipline.

Ik vind die lange nummers meestal geweldig.
En van wat ik tot nu toe van deze serie gehoord heb heerlijk 8~

Heerlijke muziek! Afspelen terwijl je met iets anders bezig bent, maar wel af en toe even echt luisteren. Mijn complimenten, want ik weet dat het echt niet eenvoudig is om deze ogenschijnlijk moeiteloos voortkabbelende muziek te maken. Vergt veel geduld en goede keuzes maken qua geluidenpalette!

Dank voor het luisteren en voor de eerste persoon; Ik ben een muziekmaker geen luisteraar/recensent.

Ik ben een muziekmaker geen luisteraar/recensent.

Slechte, zeer slechte ingesteldheid.. kan ik werkelijk nièt appreciëren en vind dat trouwens een héél flauw antwoord. Je bent gewoon te egoïstisch !! :frons:

Back