vink
atropos-krans-os
ik bezit komplete 10 (niet ultimate, want anders zou ik deze advertentie niet plaatsen, 2e hands als crossgrade gekocht), wat voor mij perfekt is. ik werk wel soms met soundlibraries, maar dat is beperkt tot drumkits. ultimate biedt mij te weinig, want is meer op soundlibraries gericht.
het enige wat komplete 10 níet heeft, maar ik wel graag wil is de RC 24.
eventueel (want is ook in bundel te kopen) met RC 48.
voor een zacht prijsje natuurlijk... ahum...
wanneer iemand een update heeft naar komplete 10 ultimate, en deze voor een zacht prijsje weg wil doen, zal ik dat ik ook afwegen. een aantal effekten zijn nog wel interessant en ik mis b.v. the mouth, maar ik lig daar niet echt wakker van.
dus het kan zo zijn dat een update naar kompete 10 ultimate, voor mij toch interessanter kan zijn. gezien de prijs, wellicht en zo. goed ik hoop dat ik duidelijk ben geweest.
het enige wat komplete 10 níet heeft, maar ik wel graag wil is de RC 24.
eventueel (want is ook in bundel te kopen) met RC 48.
voor een zacht prijsje natuurlijk... ahum...
wanneer iemand een update heeft naar komplete 10 ultimate, en deze voor een zacht prijsje weg wil doen, zal ik dat ik ook afwegen. een aantal effekten zijn nog wel interessant en ik mis b.v. the mouth, maar ik lig daar niet echt wakker van.
dus het kan zo zijn dat een update naar kompete 10 ultimate, voor mij toch interessanter kan zijn. gezien de prijs, wellicht en zo. goed ik hoop dat ik duidelijk ben geweest.