• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie Logic Control

JelleWaltman

Ouwe rot
De moeder aller DAW controllers!

Nog steeds ondersteuning door vrijwel elke DAW, werkt nog vlekkeloos, is de versie voor Emagic Logic maar wordt echt door alles ondersteund.

Geen USB maar old skool MIDI, wel 9 gemotoriseerde faders!

Voor maar €250,-

Mag weg wegens ruimte gebrek, omdat ik wel een keyboard nodig heb wil ik ook wel ruilen tegen leuke synth als een Roland D-50, met bijbetaling. Of een andere. Of alleen een fatsoenlijk midi keyboard. Verras me!

Nieuw is hij nog steeds 1200 euro! Enige verschil is USB support en wat kleuren en de naam.

Dat is 1000 euro goedkoper dan nieuw. Dat is dik 80% goedkoper. Ik heb er gewoonweg geen ruimte voor. Door omstandigheden woon ik erg krap en keyboard heeft voorkeur.

Back