• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Analog RYTM mk1 - 780E

Icky

Stamgast
Te koop, mijn mooie Elektron Analog RYTM mkI. Ik merk dat ik gewoon mijn OT meer gebruik voor drums dan de RYTM, en dat hij daardoor niet genoeg gebruikt wordt.

Geprijst om snel te verkopen omdat ik door wil naar iets anders. Komt met originele doos, adapter, leaflets en USB kabel. Zit tevens een stofkap van compu-cap bij. Rytm zelf heeft 2 gebruikssporen. Er zit een heel klein chipje aan de voorkant (zie fotos) en de opdruk van het woord "function" heeft een kleine vervaging op de letter N.

rytm5.jpg

rytm6.jpg

rytm7.jpg

Mag weg voor 780 euro inclusief verzendkosten binnen Nederland. Verzenden naar Belgie doe ik voor een tientje:okdan:

Mogelijke ruilopties: Machinedrum mkII UW, Teenage Engineering OP-1.

Back