• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu E-synth sampler/MMT8/TX81z

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nick nova

Resonator
Serieuze upgrade plannen maken dat ik het volgende te koop aanbied:

- Emu E-synth sampler, geweldige E4 sampler met ingebouwde soundmodule (a la Proteus 1,2,3), OS 4.0, 64 mB Ram, 10 outputs, SCSI CD-rom met kabel, kabel voor naar de pc, scsi adapterkaartje Adaptec 2904, ingebouwde HD (die het doet als ie met de pc is verbonden, anders moet ie geterminate worden denk ik)
Ev. met wat midikabels. Inpluggen en gaan dus.

Liever alles in 1: 825 euro.
Los kan ook wel, 25 euro per stuk voor de SCSI meuk.

- Alesis MMT8, grijze sequencer bekend voor zijn livegebruik en bedieningsgemak, OS 1,07, zeer goede staat, 125 euro.

- Yamaha tx81z, geweldige fm-module, wel moeilijk te editten zonder Sounddiver. kopie Sounddiver is mogelijk. Zeer goed staat ook. Orig. handleiding. 125 euro.

- Niet helemaal hier thuis, maar voor één keer? Een set chique woonkamerspeakers Acoustic Reference 2x250W, gouden connectors. 3 wegs, zeer goede staat. 350 euro.

Please help me om mijn droom zo snel mogelijk waar te maken. Het begint met MPC en eindigt op 4000....

* E4 met ingebouwde Rom-module (e-synth), 10 outputs, 64mB RAM, 2gB HD, SCSI cd-rom in externe kast, SCSI kaartje en 2 SCSI kabels om hem met de PC te verbinden. OS4.0 (ultra).
800 voor alles of ruilvoorstel.

* DP4 effect (4 parallele FX, 100 algoritmes, zwaaar te editten en alles met midi aan te sturen, geweldige bak)
500 euro.

* Yamaha TX81z: fm bak, 4 operators met 6 verschillende waves = zeer freaky geluiden, zeer warm toch: 125 euro.

* Alesis MMT8: grijs, OS1.07, geweldige live sequencer.
125 euro.

Alles kan betrokken worden in een ruildeal voor een MPC3000 of 4000, een mac Powerbook g4,12inch,1gHz of een zware analoge bak. In één dezer deals kan van mijn kant nog de geilste MPC60 (unieke mod, OS3.11, full mem, Marion SCSI, houten zijkantjes, slangeleer, ex- Speedy J) erin gegooid worden. Deze gaat echter enkel weg als mpc3000 of 4000 van de partij is.

Mensen, geld is vergankelijk, gear niet ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back