Heb echt hard lopen zoeken maar helaas. Snap er niets van. Ik heb 2 daws 1 op mijn laptop en 1 op mijn desktop...
Wellicht per ongelijk het project gewist of mischien nooit opgeslagen.
Wellicht werk ik hem af door nog wat toe te voegen aan de bounce.
Hey Flyweight, het nummer heeft zeker potentie. Ben het wel met Stupide eens, net too much van die stutter effecten, 1 of 2 is prima, maar als het echt een patroon wordt gaat het teveel opvallen.
Over je project terugvinden, misschien nog een kleine flauwe/nutteloze/overbodige/duh tip, maar ik geef hem toch maar want wie weet is het je nooit opgevallen:
Als je in het File menu de
Open Recent opent dan staat daar een lijst met de laatste 30 projecten (tenminste in Ableton 10). Als een project
greyed out is dan is het project verplaatst of gedelete (en moet je je prullenbak checken). Als die gewoon zwart is en je met de muiscursor er overheen hovered, dan zie in het venster linksonder de locatie van het project. Zie je je project helemaal niet in die lijst staan, dan heb je hem idd nooit opgeslagen (of je hebt inmiddels 30 nieuwe projecten gemaakt of geopend

).
Niet om te betweteren, maar ik heb (ook?) een tijdlang lopen worstelen met een geschikte file/folder structuur te kiezen (NB ik ben Software Engineer en op zich gewend met veel files en grote projecten te werken). Ik kan je eventueel nog wat tips geven hoe ik het nu aanpak (zonder gebruik te hoeven maken van een eigen database).
Anyway, ik hoop voor je dat je toch je project nog terugvind. Succes in ieder geval!