Verloren zaak

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Nou ja had dit snel in elkaar gezet en vind het zelf nogal fijn luisteren. Heb allemaal ideeen voor de uitwerking. Zit geen baslijn in bv. Maar kut zooi ik kan het ableton project niet vinden.....:frons:

Hmm wellicht maar beter zoeken, anders opnieuw maken

Cheers

Tim

Attachments

• wasitworthit.mp3
    5,8 MB · Bekeken: 69
Moest het ff met een slechte hoofdtelefoon doen hier.. maar zeker lekker!!
Mooie gitaar partijen en compose-lekkernijen.. :) go ahead!! :mega:

eR ZIT wel gewoon die lekkere flow over waar ik van hout
beetje war on drugs velvet under ... plusjes al over mijn

thanks mensen :okdan: @Tragmadat ben nu "The War On Drugs - Lost In The Dream" aan het luisteren. geweldig!:halleluja

Nou ja misschien vind ik mijn projectje nog anders doe ik hem over,

Klinkt erg goed! Hele lekkere relaxte sound..

+ dynamische panning van dat soort dromerige bel geluidje
+ gitaartje
+ drum track lekker.. met die roffelende snare
- mechanische stutter effect op de drums

heel vet! Hoop dat je, je project terug kan vinden. Anders zekers de moeite waard om opnieuw te beginnen.

Hoewel ik er normaal wel van houd, vind ik die stuttereffecten hier niet zo op z'n plaats. Ik zou ze weglaten of véél minder gebruiken.

De gitaardingetjes zijn heel sfeervol. Een baslijn zou zeker geen verkeerde toevoeging zijn. Al was het maar één lange noot per akkoord, dan geeft het waarschijnlijk al veel meer warmte.

Ook ik vind dit lekker wegluisteren, zit inderdaad potentie in dit opzetje. Hopelijk vind je je Ableton project snel weer terug en mogen wij binnenkort genieten van het eindresultaat!

Heb echt hard lopen zoeken maar helaas. Snap er niets van. Ik heb 2 daws 1 op mijn laptop en 1 op mijn desktop...
Wellicht per ongelijk het project gewist of mischien nooit opgeslagen.

Wellicht werk ik hem af door nog wat toe te voegen aan de bounce.

Heb echt hard lopen zoeken maar helaas. Snap er niets van. Ik heb 2 daws 1 op mijn laptop en 1 op mijn desktop...

Wellicht werk ik hem af door nog wat toe te voegen aan de bounce.

Hey Flyweight, het nummer heeft zeker potentie. Ben het wel met Stupide eens, net too much van die stutter effecten, 1 of 2 is prima, maar als het echt een patroon wordt gaat het teveel opvallen.

Over je project terugvinden, misschien nog een kleine flauwe/nutteloze/overbodige/duh tip, maar ik geef hem toch maar want wie weet is het je nooit opgevallen:

Als je in het File menu de Open Recent opent dan staat daar een lijst met de laatste 30 projecten (tenminste in Ableton 10). Als een project greyed out is dan is het project verplaatst of gedelete (en moet je je prullenbak checken). Als die gewoon zwart is en je met de muiscursor er overheen hovered, dan zie in het venster linksonder de locatie van het project. Zie je je project helemaal niet in die lijst staan, dan heb je hem idd nooit opgeslagen (of je hebt inmiddels 30 nieuwe projecten gemaakt of geopend :P).

Niet om te betweteren, maar ik heb (ook?) een tijdlang lopen worstelen met een geschikte file/folder structuur te kiezen (NB ik ben Software Engineer en op zich gewend met veel files en grote projecten te werken). Ik kan je eventueel nog wat tips geven hoe ik het nu aanpak (zonder gebruik te hoeven maken van een eigen database).

Anyway, ik hoop voor je dat je toch je project nog terugvind. Succes in ieder geval!

Thanks fifth bot. Ik ben de recent projects al 3 x doorlopen maar geen hits tot nu. Denk dat ik na wat uurtjes pielen gewoon de boel niet heb opgeslagen. Denk dat het niet al te veel moeite kost om weer zoiets te maken. Cheers

Ok, ik denk moet ik het nou zeggen of niet, kwam vooral door het woordje misschien hierboven. In principe kan je er vanuit gaan dat die recent list gewoon accuraat is en als die daar niet tussen staat is het dus vrijwel zeker dat je hem bent vergeten op te slaan.

Gelukkig heb je de render nog. Succes met de hersteloperatie!

Back