[Techno] Intense

Lekkere track hoor. Niet te druk, loopt lekker door, beetje donker... Ik wil ook steeds een beetje meer die kant op, maar kom toch steeds weer uit bij meer melodische tracks. Ik vind in het algemeen dat je toffe track maakt man!

Lekker hoor! Die synths zijn in vergelijking met de rest van je sounds alleen echt gort droog. De release van je synth en wat reverb doen wonderen denk ik!

Ik vind deze weer heel lekker! Het was me niet actief opgevallen tijdens het luisteren maar djtt's tip zou inderdaad wel eens goed uit kunnen pakken idd.

Hoi,

Een nieuwe track, nieuwe benaderingen en eindelijk zelf weer wat midi uitgeschreven.
Ik ben voornamelijk benieuwd wat jullie van de arrangement vinden.
De lengte en de opbouw.

https://soundcloud.com/marksmitmusic/intense/s-nSGJQ
HI Mark,

je track is solid.
De beat en alles klopt lekrrrrrrr.
Die synth:? die dan erin komt die verneukt alles.
Die Synth kan het niet dragen , tezwak en verzwakt de rest is mijn humble opinion.
Dig deeper!Track heeft zoveel potentie zoek de dgoede suas over de pizza want je bodem is super jammie.
:dj:
Je bent op de goede weg om commercieel tegaan vind ik.Alleen nog die extra spice erop.
Ik wil je niet afzeiken maar pushen naar beter ,best.
Laat de track anders even weekje liggen en ga daarna weer aan werken.Krijg je een frisse look erop.:halleluja

Ik twijfel of ik de leadsynth nu juist origineel vind, of ietjes irritant..

Verder is deze stijl niet helemaal mijn smaak, maar heb het toch uit kunnen luisteren.. :-)

:koffie:

Back