• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

roland jd 800 + extra's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rodemannetje

Stamgast
Wegens inkrimping studio te koop: Roland JD-800, een klassieke synthesizer. Zeer makkelijk te editen (schuifjes, geen menu's), topklank en nog eens een van de mooiste synth's ooit gemaakt. Kijk voor meer informatie en links op http://www.sonicstate.com/synth/rolandjd800.cfm

Wat zit er verder bij?
- midikabels;
- 2 dikke nederlandstalige manuals;
- rock drums pcm card set (dubbele sets, dus 1 kan je verkopen);
- pcm card nr 8;
- veel extra patches

Vraagprijs: 635 euro (zeer scherpe prijs).

Ik bied in een andere advertentie ook mijn roland jd-990 aan. Met de jd-800 kun je de jd-990 perfekt editen, wat zeer goed werkt.

1e koper reageert niet meer. Dus, hij is er nog. Voor de gelukkige koper doe ik er zonder kosten nog een extra ram kaart bij!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back