Break the pressure

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)

Zo wat in elkaar geflanst. Heb ook een zanglijn maar ja :dubbel:

Is die bassdrum ok of niet?

Originele track! Lekker die er tegenaanhikkende/dissonante noten, ik kan deze wel waarderen. De kick zou misschien net iets prominenter kunnen, maar het is maar waar je de focus wilt liggen. Good job.

Super bedankt mensen! maar idd Radiohead is iets te veel complimerend ;)

Ik vond'm, zoals je ziet op SC, heel erg mooi.. prachtige geluiden en effecten allemaal. Die dissonantie stoorde me niet, aangezien ik ook zeer veel off-tune produceer ;)

Well done !

Gloomy.

Originele track! Lekker die er tegenaanhikkende/dissonante noten, ik kan deze wel waarderen. De kick zou misschien net iets prominenter kunnen, maar het is maar waar je de focus wilt liggen. Good job.
De kick is in mijn opinie meer dan genoeg aanwezig.Wat er gebeurd is dat de basgitaar in sommige gedeeltes de basskick weg drukt.
Lekker spacy track overigens.
:okdan:

De kick is inderdaad zeker niet te zacht. Die mag misschien wat subtieler. De rest van de drums zou van mij wel wat meer naar voren mogen komen.

Misschien ook wat laag uit de gitaar halen in het eerste en laatste maat om het geheel wat helderder te maken? De noten die je op de hele tel aanslaat in die maten komen nogal hard door.

Aardig trackje overigens!

Wow vet! Maak er alsjeblieft een mooi einde aan, zoals hij nu is breekt mijn ziel een beetje. Fantastisch nummer!

Bedankt allemaal voor de feedback!!

Ik denk dat er 1 issue is dat de synth bas onder de gitaar ( die je meeteen in het begin hoort ) niet lekker in het nummer zit.
Is te laag en overlapt te veel met die gitaar waardoor het net een basgitaar lijkt.

Zal de feedback meenemen en wat aan de afwerking doen.

Bedankt voor het luisteren.

Cheers

T

Back