1NC1N - Trebso

Erg vette track zoals gewoonlijk. Vooral de drums vind ik erg lekker klinken waar tover je die vandaan ?

Tof gemaakt hoor! Ik moet wel zeggen dat ik na een tijdje zat te wachten op een niet off beat stuk... Neemt niet weg dat je het ritmisch wel erg interessant hebt gemaak!

Vet! Krijg een beetje plasticman vibes van deze track. Vind de tweede helft vooral super dik!

Het zou ook zo onder de genre" ïndustrial / urban"kunnen vallen maar goed wie ben ik.
Lekkere track hoor.Vind dat je leuk varieerd met de beats en sounds.
Klasse:kroon:

Hey 1NC1N, zo zeg, wat een lekker nummer.. duistere atmosfeer, donkere geluiden, fijne fx'tje, enorm veel automations, the h*ll of an Acid-line, Die zou het goed doen in een grote Techno-zaal met enkel stroboscoop-licht.. wow, vet.

Om te eindigen, 1 minpuntje : Hij is een minuutje of twee te lang.. ook al heb ik ervan genoten..

Al bij al : puik werk geleverd, kerel ! Doe jij maar lekker verder zo ! ;)

Grtz,

Gloomy.

zozo wat een positieve feedback allemaal, dank jullie wel!

Mark jou vraag...
Nee ik heb slechts een paar auxen met reverb (verschillende decays) waar ik een aantal tracks naartoe stuur. Waar ik wel voor zorg is dat bijna alle reverb gesidechained wordt op een ghost kick, dus dat als enige aan compressie. Maar ook dat heel subtiel. Je wilt niet dat je track helemaal plat gedrukt wordt.

Gloomer
Track kan inderdaad lang duren om zo te luisteren, deze was bewust bedoel als dj-tool. Ik heb hier ook bijna geen effectgeluiden gebruikt. Normaal heb ik er daar van 16 tot 20 in zitten, maar dan wordt de track ook heel anders gecomponeerd uiteindelijk.

Sweet lord Jesus, wat een knaller weer!

Superlekker man, dikke sound! Hier ga ik echt goed op als ik met een tabletje in de mik tussen de rookmachines en lasers sta. :halleluja

deze was bewust bedoel als dj-tool.

Ow, weer een term bijgeleerd vandaag, dank je wel :)

Okée, als jij daar bewust voor kiest is dat uiteraard prima ! :okdan:

Gloomy.

Back