DistortedReality - Livejam MC303

Ik vond'm heel erg mooi.. knappe geluiden, goeie sfeer.. Altijd petje af voor mensen die analoog werken, want ik zag hier in het filmpje wel een oude taperecorder met van die grote spoelen.. ah, hoe lang is dat geleden zeg :)

Alleszins, doe zo verder..

Fijne dag en aanloop naar weer een nieuw weekend !

Gloomy.

Vette Jam! Vind de variatie ook zeker heel mooi. Blij om ook jou in actie te zien met de MC303, zeker inspirerend!

Klinkt goed! En knap gemaakt met een mc303.. een Groovebox die eigenlijk niemand ziet zitten.. Mooie moderne sound ipv de oude jaren 90 sounds uit dat ding....

Wat doe je met die mrs4? Realtime effecten?

Hey thanks allemaal.
Het doel is natuurlijk om de prijs van de mc303 op te krikken naar 3000 euro. Dan kan ik er daarna 2 verkopen. ;) haha
Die mrs4 daar komen 4 tracks uit die in 16 bar loop zijn opgenomen. Beat, hihats, bass en de main sound die door de tape delay gaat.
Die 4 tracks en de mc303 komen uiteindelijk in een folio notepad mixer uit waar een spring reverb op de send zit.
Vind de beat lekker klinken wellicht is dat om de mrs4 maar tot 31khz 16bit gaat in hifi mode.

Bedankt allemaal. Ik ben erg verknocht aan mijn mc303. Mijn eerste mc303 is geneuveld en heb er nu 2 in mijn bezit.
Ik ga een setup maken rond 2 mc303's een aw1600 en de mrs4 multittacker en een hoop gitaar effecten en wat synths.
Ik zit ook te azen op een jv1080 of iets beters. Gewoon omdat het jammen vaak wel leuk werkt. Anyhow er zitten maar een paar goede geluiden in de mc303. Maar de seq en arp zijn gewoon erg goed.

Back