djtt - Free Weed <<Breaks>>

djtt

Big stupid grin
Liebe Leute!

Mezelf eens gewaagd aan een break beat track.

Ben benieuwd naar jullie feedback. Ben nu zelf behoorlijk luister moe, maar wat vinden jullie van de mix so far?

En het arrangement, wat kan beter, wat is goed?

How yo, deze is uniek.. Leuk gedaan man, spelen met wat lo-fi breakbeat sampletjes, effectjes, subtiele geluidjes.. Ik heb nog commentaar nagelaten op je SC.. zoals bvb dat je vocalen op een bepaald moment véél te luid staan, zou ik aanpassen. Voor de rest, met veel plezier naar je geluisterd, haha.. en die "alleswetende" blik van je.. geweldig :D

Hopelijk kan je iets met mijn commentaar..

Grtz

Gloomy.

Cool! Thx voor de feedback, heb de beats iets minder lo-fi gemaakt, stond me zelf wat tegen. Ook die vocal in de break een paar db zachter gezet. Nieuwe track op soundcloud geüpload!

ja, je hebt iets met mijn feedback gedaan.. Zelfs dat acid-like lijntje staat nu luider, maar ik luister wel op een andere PC.. Zeg, die zang, ben jij dat ? Ik vind dat een geweldige vocal, doet me wat denken aan Sadà Exposadà (Vink) van SF hier :)

Veel beter zo, nu kijken wat de anderen ervan vinden ;)

Veel succes !

Gloomy.

Ik heb je track geremasterd naar het idee hoe het een beetje zou kunnen klinken.
Je mix is wat muddy in the low end daardoor komt o.a. je basskick niet goed door.
Dit is een rip van je soundcloud.
PLus er zit wat reverb in.Normaal kloot ik daar niet mee maar de mix klonk ook vrij droog.
De track ademt nu weer.8)

https://soundcloud.com/user-206179959/free-weed-remastered

Laatst gewijzigd:
Ik zou moeten luisteren op monitors, maar daar is het wat vroeg voor, dus daarom maar op de laptop..

Derde keer geluisterd.. Nog een extra opmerking : "die 'Yeah', komt véél te vaak terug.. dat is niet erg, maar dan moet je'm wel uniek maken en bvb op de ene delay zetten, en de andere reverb, nog een andere wat distortion, enz.. Maakt het interessanter allemaal, dus uiteraard niet zo eentonig..

Maar, ik heb er nog steeds van genoten, mijn eerste lied dat ik luister vanochtend, en het maakt me al meteen goedgezind :)

Thnx !

Gloomy.

Het klinkt alsof je hebt gemixt op monitoren die geen mid hebben. Je mist veel laag, wat de track veel meer zou dragen als het er wel was. Ik zou alle faders op 0 zetten en opnieuw je mix opbouwen.

Thx allemaal, hier kan ik zeker wat mee. Ga nu maar eerst op vakantie, daarna ga ik eens kijken waar het mid gebleven is. Sub iets minder. En de vocals iets minder voorspelbaar maken.

Tot over een paar weken!

Back