Broken Goodbyes

Fifth Bot

d[-_-]b
Hey, hier een track van een jaar geleden. Beetje weird en vanaf het begin een haat/liefde verhouding mee gehad (en ik ben er nog steeds niet uit wat ik er nu zelf van vind). Anyway, dit weekend besloten hem dan toch maar eens af te maken (hij was voor 80% klaar) en hem eens aan jullie voor te leggen, you be the judge :frons:

https://soundcloud.com/the-fifth-bot/broken-goodbyes/s-HLCEU

Laatst gewijzigd:
Hey :)

Ik kon er niet aan weerstaan direct te luisteren en een commentje na te laten. 8)

Allereerst, ik vind 'm heel dreigend en hypnotiserend, dat is goed natuurlijk. Langs de andere kant was het geheel vrij monotoom. Vooral de melodie.. mooie geluiden en al wat je wil, maar toch.. echt bekoren kon hij me niet.. Ik zou'm nog proberen te variëren.. meer afwisseling.. aandacht trekken van de luisteraar.

Vooral om deze reden, vind ik'm persoonlijk ook te lang.. Dus mijn tip is : ofwel inkorten, ofwel "serieus" variëren.

Good luck !

Gloomy.

Ik sluit me bij Gloomy aan, een 9 voor de sfeer. Maar er gebeurt niet genoeg voor een track van 6 minuten.

Ik vind ook het ritme wat gewoontjes, wat de hele track wat omlaag haalt. Volgens mij kan veel van de track uberhaupt zonder drumgeluiden. Je kan ze veel later toevoegen en dan zou ik juist iets meer glitchy drums verwachten. Niet zo onwerkelijk als de rest van de track...

Eigenlijk sluit ik mij grotendeels aan bij Gloomies feedback.
Dat gezegd hebbende ,het stuk vanaf 4:20 vind ik wel erg lekker klinken, dat mag je er wat mij betreft eerder inbrengen.
Als je de track in kort naar bv 3 a 4 minuten heb je toch een lekker nummer hoor.
Nice job sir.:kroon::okdan:

Ok thnx. Dan is voor mij eea duidelijk, deze gaat het archief in :D. Zoals gezegd had ik zelf dus ook twijfels. Er zitten misschien wel wat stukjes in de ok zijn, maar overall is het gewoon dus niet goed genoeg. Erg bedankt voor jullie eerlijke feedback en nu ben ik dan klaar mee! Terug richting dance :P.

NEE !!! Niet naar het archief !! Ben je mal ? :stupid

Je zegt zelf : er zitten hele goeie stukken in.. Gebruik die stukken gewoon in een ingekorte versie en varieer wat extra.. is niet veel werk hoor..

Doen yo, ik wil dat wel eens horen ;)

Gloomy.

NEE !!! Niet naar het archief !! Ben je mal ? :stupid

Je zegt zelf : er zitten hele goeie stukken in.. Gebruik die stukken gewoon in een ingekorte versie en varieer wat extra.. is niet veel werk hoor..

Doen yo, ik wil dat wel eens horen ;)

Gloomy.

Haha, nou misschien bedenk ik me nog, maar voor nu ben ik er echt wel ff klaar mee. Teveel gehoord en ik ben nu alweer met iets veel leukers bezig.

Tof sfeertje! Ik hoor alleen ook hier iets wat niet helemaal lekker past. Er is een soort laag fm geluidje wat over de bassline heen zit, de track begint er gelijk al mee. Deze lijkt qua toonhoogte niet te passen in het geheel. Verder vind ik m wel koel!

Ha Stefan, bedankt voor het luisteren! Het klopt dat het hier en daar wringt (op meerdere plekken, bv ook als die bell sound er in komt). Dat is bewust gedaan :D. Ik wilde een beetje melancholische/slepende, net een tikkeltje off sound neerzetten, waarbij je je 2x moet luisteren of het nou ok is of niet. Artistieke vrijheid dus, af en toe mag je net buiten de lijntjes kleuren ;).

Back