Pittsburgh modular Cell48 - MIDI 2 / Boutique Sh-01a - Roland System 512 osc en meer
tijd om de studio op te ruimen en wat plaats te maken
-Pittsburgh modular Cell[48] eurorack case: 48hp eurorack case met voeding en doos van System 10. in zeer goede staat. 175 €
-Pittsburgh modular MIDI2 dual midi interface. In zeer goede staat, met connectie kabel. 70€
-Roland System 500 osc 512 = dual oscillator in nieuwstaat, compleet in doos (nog onder garantie) : 260€
- Roland Boutique Sh-01a Blue: In nieuwstaat, compleet in doos. Ik geef er een adapter bij van nokia
(nog onder garantie). 290 €
-Korg Poly 800 : optisch zeer mooi, werkt nog 100 % maar heeft een onderhoudsbeurt nodig. Sporen van batterij lek bij vorige eigenaar, en 1 batterij zit er in vast. Misschien iets voor de doe het zelvers. Ik geef er een univsersele adapter bij, niet origineel. 100 €
-Korg EMX1 (eerste reeks) : werkt niet meer, zal moeten nagekeken worden. Licht nog op, maar toont niets meer op display, ook steps mogen best eens vernieuwd worden. Met stroomkabel, doos en handleiding. 75 €
Foto's geen probleem op verzoek, alles kan bekeken en getest worden in Vilvoorde nabij Brussel, of ik wil ook via post opsturen op kosten van koper.
tijd om de studio op te ruimen en wat plaats te maken

-Pittsburgh modular Cell[48] eurorack case: 48hp eurorack case met voeding en doos van System 10. in zeer goede staat. 175 €
-Pittsburgh modular MIDI2 dual midi interface. In zeer goede staat, met connectie kabel. 70€
-Roland System 500 osc 512 = dual oscillator in nieuwstaat, compleet in doos (nog onder garantie) : 260€
- Roland Boutique Sh-01a Blue: In nieuwstaat, compleet in doos. Ik geef er een adapter bij van nokia
(nog onder garantie). 290 €-Korg Poly 800 : optisch zeer mooi, werkt nog 100 % maar heeft een onderhoudsbeurt nodig. Sporen van batterij lek bij vorige eigenaar, en 1 batterij zit er in vast. Misschien iets voor de doe het zelvers. Ik geef er een univsersele adapter bij, niet origineel. 100 €
-Korg EMX1 (eerste reeks) : werkt niet meer, zal moeten nagekeken worden. Licht nog op, maar toont niets meer op display, ook steps mogen best eens vernieuwd worden. Met stroomkabel, doos en handleiding. 75 €
Foto's geen probleem op verzoek, alles kan bekeken en getest worden in Vilvoorde nabij Brussel, of ik wil ook via post opsturen op kosten van koper.

Case