• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack modular case 5 x 126hp (met onderstel)

G

Guest

Guest
wegens ombouw

vers gemaakte eurorack case 5 x 126hp = 630hp totaal !

de case is zo'n 6,5cm diep en opgebouwd met MDLR parts, 2 frams van 6u en 1 frame van 3u. verder de zware (85W voeding/busboard met bijpassende zware adapter.
en 2 extra busboards. ruim voldoende om de hele kast met pittige modules van stroom en aansluitingen te voorzien.

hij is uitgevoerd met 300 sliding nuts (vind ik gewoon veel mooier dan die threaded inserts en er komen meteen ook 300 nieuwe m3 schroefjes en nylon ringetjes bij.

de kast is zo ongeveer vierkant, wat ik zelf erg mooi vind. buitenmaten 67,2 x 69 x 9,2 cm

ik heb m zelf gemonteerd op het stevige onderstel van een tekentafel, waardoor de case echt in allerlei standen is te gebruiken - van horizontaal naar verticaal en alles er tussein, op zithoogte of stahoogte. steeds eenvoudig aan te passen.

dat betekent wel dat dit geen case is om elke avond mee te gaan optreden. vanwege de afmetingen en het gewicht is ie compleet gemonteerd niet makkelijk te vervoeren.
maar in de wat ruimere studio, is het complete geheel erg handig en mooi.

alle onderdelen zijn zgan, paar weken oud.
(behalve het onderstel dan.)

helemaal compleet met onderstel wil ik er 750 voor hebben en dat is maar een fractie meer dan wat alle onderdelen en materialen bij elkaar kosten.
zonder het onderstel kan ook - dan wil ik graag 700 voor de case

graag ophalen, want opsturen zal lastig worden deze keer. afleveren kan misschien wel, in overleg.

volgens mij is dit echt een mooie bak om een stevig eurorack systeem in kwijt te kunnen, ook op de groei. en bovendien vind ik het verstelbare erg handig.

de foto's van de gevulde kast zijn niet best, te weinig licht en ruimte. maar met en beetje fantasie begrijp je wat er allemaal mogelijk is.

inruil: verbos complex oscillator en/of verbos sequence selector en/of amsynths 8014 - verder geen ruil, sorry.

Attachments

• c1.jpg
    c1.jpg
    51,9 KB · Bekeken: 214
  • c2.jpg
    c2.jpg
    45,3 KB · Bekeken: 187
  • c3.jpg
    c3.jpg
    45,9 KB · Bekeken: 179
  • c4.jpg
    c4.jpg
    44,8 KB · Bekeken: 181
  • c5.jpg
    c5.jpg
    35,6 KB · Bekeken: 178
  • c6.jpg
    c6.jpg
    41,1 KB · Bekeken: 181
  • c7.jpg
    c7.jpg
    31,4 KB · Bekeken: 180
overigens is de case van vurenhout en vintage fineer-spaanplaat. met 2 lagen warnex-lak.

en de oplettende kijker ziet dat de borden nu 'ondersteboven' zijn gemonteerd. dat is omdat ik de voeding aansluiting graag links wilde (en eventueel audio/midi rechts.)

nog 1 schop - wa het ondersteboven betreft, de kast is natuurlijk 2 kanten op te gebruiken.

sorry voor de vroege schop, maar zoals het er nu naar uitziet, gaat de case (zoals wel vaker met andere spullen gebeurt) naar het buitenland.
wel erg veel gedoe en een beetje jammer. super case, werkt heel prettig en als je gaat rekenen kom je qua prijs uit op wat de onderdelen kosten.of minder.

maar blijkbaaris het niet snel voordelig genoeg voor de NL koper ;)

doe maar n slot op svp - bedankt en prettige upgrade!

Back