Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door acoustiventure
Ik betwijfel sterk of het om nieuw materiaal gaat bij Morel! In dezelfde lijst zie ik ook Akai S950 staan!?
OK misschien is 2400 wat veel voor een okkasie. Als je echt een nieuwe wil met HD en CD-RW met 256MB dan betaal je nog steeds 3000 euro!
Doe een bod en ik bekijk wat ik kan doen. Ik verkoop (met tegenzin) een MPC4000 HD CDRW met 256MB en Akai library van 3,3GB.
Greetz.
Dat ding zuigt.. 

Origineel geplaatst door nick nova
Hallooooooooo Jazper, wakker worden.
Je bent op zoek naar een MPC4000 en je weet pas achteraf wat de mogelijke gripes van het apparaat zijn?
Het is waar dat Akai de 4000 met heel wat bugs op de markt heeft gebracht. Om niet te spreken over enkele cruciale dingen die ze niet meer implementeerden.
Maar als je je er verder in verdiept, merk je ook dat Akai in zijn updates sterk luistert naar de gebruikers en dat er in de huidige OS zo goed als geen bugs meer zitten. OK, die 'Audition from harddisk' zal in 1.50 nog ni geimplementeerd zijn (release december), maar staat op nummer 1 in de featurelist voor de volgende update. Als die er is, wordt het apparaat dan ineens de supermachine die ze nu niet zou zijn? En denk je nu echt dat Roland het concept MPC beter gaat maken dan Akai zelf? Ken je de gripes van de Roland al?
En dat ie niet zo simpel is opgebouwd als een 3000 lijkt me toch ook ni meer dan normaal? Het ding kan 10 keer zoveel....
Wees gerust een mpc4000 is een BOM en als ik keuze had tussen hem en de Roland, dan hoefde ik daar geen second over na te denken.
Andere kant van het verhaal (alles onder voorbehoud, want het ding is nog niet uit:
http://www.mpc-forums.com/viewtopic.php?t=3333&highlight=mv8000

Origineel geplaatst door Jazper
Jasper laat de MPC4000 lekker links liggen. Hij wacht met spanning op de MV8000..
Dat ding zuigt..
![]()

Origineel geplaatst door conso
Eerst maar eens even GOED lezen op de Morel site dan acoustiventure !
De Akai MPC4000 HD CDRW staat in de lijst AANBIEDINGEN bij Morel. De occasions met ook de Akai S960 staan er netjes onder in een aparte lijst met het kopje OCCASIONS. Prijzen van nieuw spul zakken soms wel heel erg snel, dat is natuurlijk vervelend voor je als je niet veel eerder aanzienlijk meer hebt betaald. Daar houden winkels en fabrikanten echter geen rekening mee. Het maakt mij verder niet uit natuurlijk of Jasper nieuw of gebruikt koopt. Maar dit lijkt me een wel heel goede nieuwprijs op dit moment, en je kunt in deze context eigenlijk weinig anders dan het daar mee eens zijn.
Origineel geplaatst door Jazper
Maar als ik zo een beetje opmaak hoe Akai met zijn klanten omgaat..![]()
mijn MPC4k bij Voerman staan ter reparatie... Murphy was duidelijk aan het werk: eerst ging het mis bij transport (1mnd vertraging) toen hadden ze de verkeerde display besteld uit Japan (2mnd vertraging), en toen ze eindelijk de goede hadden kregen ze het ding nog niet aan de praat!