• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SIDstation

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Hey mensen,

Ik heb een SIDstation ,Novation Nova en een Oberheim cyclone waar ik al een hele poos nix meer mee doe.
misschien heeft iemand een leuke ruil ofzo.

sidstation : is 10x aangezet om presets te luisteren en mist alleen de doos(kon hem niet vinden).

Nova : Is een jaar lang gebruikt. Deze nova valt af en toe uit. Het is net alsof er af en toe geen contact wordt gemaakt.

Oberheim cyclone : ??? volgens mij functioneel (nooit door mij gebruikt)

op moment ben ik op zoek naar een vox continental/Octave Cat/Arp Omni,Odyssey MK3/Teisco 110f,sx400.
Of misschien wat anders.

Greetzz

Ik heb wel interesse in die cyclone. Ik heb echter niets in de ruil. Wat moet je er voor hebben?

De Cyclone is naar Johnny gegaan

Heeft Jena nog de Sidstation gekocht?

Ik vind het leuk om op de hoogte te blijven van de forum handel :)

Ik kan je vertellen dat jena in het bezit is van een klein vierkant vederlicht doosje waar geluiden uit komen die je doen denken aan computergames uit de jaren 80.
(en een heleboel ruis) ;)

Jena! Veel plezier ermee! :) Ik hoop dat de Cyclone een beetje bevalt!

sid_tonyblack.jpg

TonyBlack gelul over de SID

Tanx Johny,

Die Sidstation is ondanks zijn ruis(die trouwens niet echt ruis is maar een of andere weirde digitale shit)
echt een heel vet bakkie......................
Gisteren heel de avond sidfiles zitten downloaden en af zitten spelen onder het genot van wat groen kruid.

Ook al zelf aardig wat patches gemaakt en die zooi klinkt echt supervet.

Sidstation is een van de leukste, orgineelste en eigenaardigste synths die ik ooit heb gehad(en dat zijn er erg veel geweest.)

Zal binnenkort een track met SID posten.

LAterzzzzzz

Als je drie wavetables maakt, met variatie in SYNC en RINGMODULATIE in combinatie met ruis met vaste pitch.... :) lekker, lekker, lekker....

GLOEIENDE!
Ik let effe niet op en is er gewoon een SID aangeboden en verkocht!

ikke wil ook een SID....

Arv

Gewoon op blijven letten!

Ik doe hem overgins nooit meer weg. :)

Die HARDSID werkt die zonder rotte PC? Want dan kost ie inderdaad een kwart van een SIDStation. Verder heeft de SIDStation een super fijne interface. Niet booten in een aparte partitie, gewoon aanzetten en rammen.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Die HARDSID werkt die zonder rotte PC? Want dan kost ie inderdaad een kwart van een SIDStation. Verder heeft de SIDStation een super fijne interface. Niet booten in een aparte partitie, gewoon aanzetten en rammen.
Sorry voor deze vorige post. Het was maandagochtend.. Ik had een kater... Ik had geen vrouw naast me vanmorgen, het koffieautomaat was kapot en mijn SIDstation werd aangevallen. Ik wist niet wat ik deed..
Nogmaals... sorry.

Gekke mensen die japanners.. vooral als je ze een SIDStation geeft:

http://members.jcom.home.ne.jp/saitone/demo.htm#sid

Die eerste remix begint erg slecht, maar die elektro shit op een gegeven moment.. :)

Deze is ook erg leuk: http://www26.tok2.com/home/pianobustersmp3/mp3/SIDnomai.mp3

EN DEZE, waar is die ook alweer van?: http://www26.tok2.com/home/pianobustersmp3/mp3/2001sid.mp3

En deze is ook al zo geniaal: http://www26.tok2.com/home/pianobustersmp3/mp3/sidtoruko.mp3

"En neemt gij, JohnnyBusca, SIDstation als je wettige echtgenote?" "JA!!!!!!"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back