Ok mensen, bedankt voor de reacties !
Origineel geplaatst door Toon
Hoor ik hier Grandmaster Flash
...I wish....
Origineel geplaatst door Arv
Hm.. De bassdrum komt niet naar voren en ook heb ik het idee dat je erg veel mid erin hebt.. Qua arrangement een beetje saai, als ik dat woord in dit verband mag gebruiken. Al met al heb ik hier niet zo een lekker gevoel bij.
We hebben er bewust veel mid in gedraaid, om het oldskool gevoel op te roepen....maar er had idd. iets meer laag in gemogen.
De volgorde van de song (vocals, want dat is het enige wat we van het origineel hebben gebruikt) hebben we onveranderd gelaten, ik vinnum zelf ook wel wat langdradig, maarja...
Origineel geplaatst door bobaphat
Klinkt cool, echte b-boy flavours,,, alleen heb ik het idee dat die stem uit sync loopt.
dat geluidje wat er op 1:12 inkomt past niet bij de sound, ik zou m eruit halen.
Tres Jolie verder hoor
Thnx voor de complimenten
Yep, de stem is gestretched, en loopt naar mijn gevoel ook niet 100%...ik heb er al ikweetniethoeveel edits in zitten maken om 'm nog enigzins lekker te laten lopen, blijft moeilijk...
Het soundje..is eigenlijk hetzelfde soundje wat in zowat het hele nummer doorloopt, alleen is ie daar iets anders gefilterd...hij is misschien iets te hoorbaar daar.
Origineel geplaatst door Mystahr
Gaaf lo-fi gevoel krijg ik hierbij..... mooi afgemixed.....lekker weids, stereo'ed.
Thnx, het was de bedoeling om 'm een beetje 'gaar' te laten klinken
Origineel geplaatst door BasicSystem
vrouwenstem klinkt alsof de pitch verkeerd is
Haha, klopt ! In feite is de hele track in de verkeerde toonhoogte tov. de vocals (het origineel was in A, als ik 't me goed herinner, en deze in C...dusss...
ok, who's next ?