[2x Track] resultaat van een paar vrije dagen

Traxopia

treksopia
Net n weekend van 6 dagen achter de rug 8) dus lekker bezig geweest achter m'n knoppen. Voor t resultaat zie onderstaande links.

Da basement

Alife

Moet wel toegeven dat ik deze nummers niet helemaal in 6 dagen heb gemaakt. :engel: 't eerste nummer was al zo ongeveer af en t tweede was ik al aan begonnen.

De stijl van de nummers durf ik niks over te zeggen. Zeker "Alife" niet. die begint vaag en eindigt vaag. Dus........

Graag jullie commentaar en andere opmerkingen.

Da basement heeft een leuk intro vin ik. De 'orgel' heeft wel genoeg variatie denk ik. Op 1.17 wordt het gezellig. Toch een beetje lullig doen: het heeft een hoog 'intro' gehalte. Ik heb elke keer het gevoel van, en nou komt het!

Alife vind ik niet zoo.. Maar bij 2.55 ofzo komt er wel een mooie synth bij. Maar het belangrijkste vind ik de groove en die mis ik hier een beetje IMO

PS, de nummers hebben wel een hoog "Jarre" feel..

gr
Arv

track 1 : Ik vind em wel gaaf. Mooi sounds. Dit smaakt naar meer. het gaat nergens naartoe, dat is jammer.

track 2 : Mooie track, maar je houd je net iets te veel in, mag van mij meer loskomen.
Vind je geluidenkeus wat minder van deze track, maar dat geld alleen voor de chords op het einde.
Je strings zouden van meer release mogen hebben.

Zeker door gaan met dit soort tracks!

Thanx voor de reacties en tips, hier heb ik wat aan!
Dat van het nergens naar toe gaan en het intro gehalte ben ik met jullie eens. Met m'n volgende tracks zal ik daar zeker reking mee houden.
Voor de genen die nog niet geluisterd hebben veel luister plezier. Alle reacties zijn nog steeds welkom!

:)

dat van dat jarre gehalte vat ik trouwens op als n compliment! *D

Origineel geplaatst door Traxopia
dat van dat jarre gehalte vat ik trouwens op als n compliment! *D

was ook een compliment! je maakt goed creatief gebruik van transponatie

ummmm, kan je misschien uitleggen wat je daar mee bedoeld? Stralen mijn tracks dat uit of voel jij.............8o)

Dat 1ste nr. is erg muzikaal en apart. OK!:L Misschien net iets te 'braaf' om er echt een evergreen van te maken.

nr.2 komt langzaam op gang. Maar de luisteraar wordt zeker niet teleurgesteld: heel inventief, raak en uitstekend gemixt.

Back