• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg, Boss, Kawai Opcode, Yamaha, Casio, Arturia en everzwijnen te koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
Wat je toch niet allemaal verzint om aandacht te krijgen 8o)

Ok mensen, ik wil wat dubbele dingen kwijt:

Korg Z1 met uitbreiding tot 18 stemmen VRAAG prijs 900 euro
Boss Pro SE70 fx processor, heeft nieuwe chips van Roland erin 2 weken terug voor VASTE prijs 200 euro
Kawai K1m VASTE prijs 50 euro
Opcode Studio 64 met alle toeters en bellen voor mac en PC(win 95/98/ME), 8 in 8 uit midimerger VRAAG prijs 80 euro
Yamaha DJX2b groovebak, vind hem tof maar heb het ook op andere machines VRAAG prijs 75 euro
Casio CZ2000, 2x CZ1000 Vraag prijs 150 euro
Arturia Storm 2.0, 1.5 krijg je er gratis bij VRAAG prijs 100 euro

Laat maar horen...

:peukie:

Oh ja ik vergat erbij de Z1 bij te vermelden dat ie ook nog een ramkaartje heeft met 16 banken.
Dus grijp je kans hier voor een 18 stemmige Prophecy met de layout van een Novation Remote...

Leesvoer hier:

http://www.soundonsound.com/sos/1997_articles/aug97/korgz1.html

Plaatje hier:

z1.jpg

De eerste die het dichts bij de vraagprijs zit krijgt ook nog een chocolade letter van de Synth

Re: Hele erge mooie everzwijnen en diversen

Re: Hele erge mooie everzwijnen en diversen

Heel Origineel geplaatst door Vl1
Wat je toch niet allemaal verzint om aandacht te krijgen 8o)
Zoals hierboven al staat: Heel Origineel geplaatst door Vl1, maar ik heb de titel een beetje aangepast! :kroon:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back