MPC2000XL Kleuren

Javascript

Amsterdam West
yo,

ik heb een vraagje in de US kan je makkelijk je mpc een ander kleurtje geven, daar hebben ze zeg maar van die standaard MPC stickers die je MPC een ander kleur geven. Zo wil ik mijn MPC bijv helemaal in het zwart hebben bv.

Ken iemand hier een instatntie ofzo die dit ook doet?

Maak gelijk even misbruik van je topic als je het niet erg vind want dit wil ik namelijk ook voor mpc3000. www.forat.com heeft fantastische kits maar vreselijk duur en is te ver weg.

zou er mischien een soort van stickerbedrijf bestaan die stickers op voorkeur maakt?

spuiten is idd een optie, alleen hoe zit het dan met de letters op m'n mpc, die moeten wel leesbaar zijn

stickers

stickers

als je een goed grafisch document aan kan leveren kan elke drukker/reprocentre dit voor je maken, let echter wel , dit is niet goedkoop, vanwege de opstartkosten, makkelijker is een opzet maken in een grafisch programmaatje, dit op transparant papier/flim printen, mag ook allemaal losse text zijn die je zelf positioneert, je mpc in de gewenste kleur spuiten ( bijv. acryl in spuitbusjes bij de betere modelbouwzaak) de textjes erop plakken, het geheel afspuiten met een clear varnish, als je het heel chique wilt, de varnish polijsten om de hoogtes van de texten weg te krijgen en nog es spuiten met varnish.
Ofwel, succes!

hmm hisolid dat is opzich een leuk idee, klinkt ook wel cool..
alleen heb ik best 2 linker handen van handarbeid betreft lol, en ben ik bang dat ik het verneuk..zelfs met het bouwen van kasten van de ikea gaat er wel 's wat mis, zodat ik overnieuw kan beginnen laat staan met m'n mpc :P

Back