Trots.

justin

Shauna
Eeen vraagje. Heb je ooit nummers gemaakt waar je zelf er trots op bent. Waarvan je kunt zeggen op deze track ben ik echt trots of eigen tracks die je toch bepaalde momenten in je leven doen vastleggen.

Zoja posten die handel!:biertje:

Oja prettig weekend nog.

Ja, een D'n'B nummer waarmee ik nog op de CD van de nederlandse Future Music heb gestaan (juli '99 geloof ik).
Ik zal het binnenkort eens posten :)

op elk nummer dat ik post ben ik trots :) anders post ik ze niet

Re: Trots.

Origineel geplaatst door justin
op deze track ben ik echt trots

Oftewel een echt bijzondere track....ja anders gezien ben ik ook wel trots op al m'n nummers 8o)

Ben wel trots op een 1 a 2 trackies die ik vrijwel in een ruk heb gemaakt (de verschillende melodietjes enzo floepten er in 1 keer uit) waarop ik alleen maar hele positieve reacties heb gehad. Als ik nu zo luister vind ik dat 't toen inderdaad wel lekker ging. Misschien was dat wel wat ze noemen echt geinspireerd zijn :). Nu alleen nog wat vaker dat gevoel krijgen.

ik ben altijd trots op de track waar ik mee bezig ben... een dag later vindt ik'm vaak ook nog steeds vet... een week later minder en een maand later moet ik weer niks van die oude shit hebben en ben ik weer trots op de track waar ik dan mee bezig ben... enzovoorts, enzovoorts...

trouwens... ff over dat track posten gedoe... kan dit forum hele tracks hosten in een thread als deze?... ik dacht alleen maar kleine stukkies en voorbeeldjes, maar als het mogelijk is wil ik wel wat posten tezijnertijd (alsof iemand daar op zit te wachten, maar goed;) )... ik kan anders natuurlijk ook gewoon naar m'n site verwijzen maar zo'n direkte mp3 in een post is wel makkelijker voor me.

Het meest trots ben ik op de muziek waar ik mn hele leven naar geluisterd heb.
ik ben er trots dat ik van kinds af aan altijd muzikaal op het juiste spoor heb gezeten. Mijn eerste plaat was Crucial Electro Street Sounds,

Trots op de muziek die ik gemaakt heb ben ik nog niet echt,,,, daarvoor heb ik toch meer waardering van andere muziekliefhebbers voor nodig

Laatst gewijzigd:
ben trots op wat ik allemaal leer, en wat voor nieuwe dingen/details ik allemaal hoor...

maar ik kijk nu al uit naar de dag dat ik echt trots ben op een nummer van mezelf, als die dag komt...

Origineel geplaatst door Pjotr G
op elk nummer dat ik post ben ik trots :) anders post ik ze niet

vind ik ook.
maar dat is toch niet meer dan logisch?

als je niet trots bent op je eigen nummers, hoe kan je dan verwachten dat anderen ze wel leuk vinden?

hehehehe ...

op sommige nummers ben veel meer trots dan andere
sommige verklaren zich zelf ook later ..die zijn ook erg leuk
en zeggen later iets over jij 'de maker' op dat bepaalde moment .. maar dat duurt vaak jaren voordat je dat inziet ..vreemd maar raar

maar op sommige nummers ben ik wel trots ja
vaak zijn dat tracks die ik nog steeds met veel genoegen kan luisteren ...
die tijdloosheid is meestal de key ...

Origineel geplaatst door MadR
hehehehe ...

op sommige nummers ben veel meer trots dan andere
sommige verklaren zich zelf ook later ..die zijn ook erg leuk
en zeggen later iets over jij 'de maker' op dat bepaalde moment .. maar dat duurt vaak jaren voordat je dat inziet ..vreemd maar raar

maar op sommige nummers ben ik wel trots ja
vaak zijn dat tracks die ik nog steeds met veel genoegen kan luisteren ...
die tijdloosheid is meestal de key ...

Ja man, ik zou nog steeds iets doen met die Emoticon track, hij heeft echt een speciale vibe.

helaas ... die link werkt voor mij niet... was wel benieuwd waar die sufgerukte wallies nou mee bezig zijn... is toch minstens 12 jaar geleden dat ik die naam voorbij heb zien komen... 1 van de weinige bands met een betere naam als het punkrockbandje waar ik toen deel van uitmaakte! :D

hmm jah het moet me nog gebeuren dat ik een track echt compleet perect vind, maar trots ben en blijf ik atlijd op tracks van mezelf. blijft toch vaak verassend wat je zelf allemaal kan. als er waardering komt van anderen is het helemaal mooi. compressen en afmixen blijft voor mij nogal lastig op het moment, maar dat komt ook wel goed. dus ook op technieken kun je trots zijn als je die onder de knie hebt. kortom ik denk dat de meeste muziekanten wel genoeg hebben om trots op te zijn en een weerspiegeling daarvan is dan een track. :D

Ik maakte onlangs een remix waar ik niet zo trots op was, maar iedereen vond hem goed...
Dan maak ik een track waar ik wel trots op ben, en na een week ben ik hem beu en verdwijnt hij in de rommelberg

shit happens 8>

Weet je wat het probleem is met mij,begrijp me niet verkeerd. Ik weet gewoon qua muziek wat ik in huis heb qua ideeen inspiratie etc... Ik weet zeker als ik mijn idee of dat genne wat ik hoor,de ideeen etc. die ik heb als die uitgewerkt zouden worden dat het hoog kan scoren. Maar dan de uitwerking 10X fuck dat is mijn grote belemmering.

Mischien zal dit altijd zo blijven ,geen idee.Maar soms heb ik dingen in gedachten,en dan heb ik het gevoel dat anderen juist de dingen doen die ik in gedachten had. Zware kut.

Het beste zou zijn,iemd die makkelijk ook je ideeen kan vertallen. Maar vind die maar! Mischien heeft iedereen deze gedachte etc wel. Maar moest het toch even kwijt. Ja de kunstvan muziek is dan toch weer het te doen. Ja je kunt wel goed ideeen hebben en inspiratie maar dan komt het toch weer op aan dat je het uit kunt werken.

Zullen wel meer mensen mee zitten denk ik.

Its all fucked.;{

Origineel geplaatst door bobaphat
Ja man, ik zou nog steeds iets doen met die Emoticon track, hij heeft echt een speciale vibe.

davinnik nou ook ...hopelijk binnenkort op een Springcollective release ;)

hehehehe ... wat een troubles weer ;)

muziek en ideeen gaan over het algemeen niet samen bij mij
het komt gewoon .. en eigenlijk is het enige bedacht aan het geheel dat ik sommige ontwikkelingen op potentie kan inschatten ... en dus de keuze maak er mee door te gaaan of niet ...

Maar ik heb wel ideen maar de uitwerking is zoals je zegt bijna altijd anders
wel gebruik ik de technieken die ik bedenk .. niet meteen maar bijv andere tracks weer als ik een beetje vast zit

maar over het algemeen doen me oren het werk
en als het me bevalt wat ik hoor ..dan ga ik er mee verder
anders niet ...

trouwens niet te veel pushen is mijn motto
het komt wanneer het komt eigenlijk ..

Ook heb ik wel vaak een mooie melodie maar kan ik daar geen lekkere beats voor maken op dat moment.
dan pak ik vaak beats van tracks waar de melodie weer niet wilde lukken na het maken van die beats

en visa versa

en ja bopa ik vind die track ook erg goed ... maar ik heb niet zo'n haast ..

Back