• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SH-2000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mennomoog

Stamgast
Roland SH-2000. Ik heb er twee, maar ik heb aan 1 genoeg. Ik heb deze gekocht en ben toen afgezet, had er 300 euro voor betaald. =(

Dus hier voor 250 euro. Ik heb me laten vertellen dat de filters wat afgesteld moeten worden, want het geluid klinkt wat doffer dan normaal. Verder heeft ie een paar kleine gebruikssporen...

Ik weet het, tis een hoge prijs, maar anders lijd ik zwaar verlies, en ik heb al een behoorlijk geld tekort door m'n synth verslaving. :stupid

Attachments

• sh2000.jpg
    sh2000.jpg
    63,1 KB · Bekeken: 116
*schop*

Dat is wel een hele hoge prijs van mij. :stupid

Wat dacht je van 150 euro? Ik heb hem laatst laten schoonmaken door iemand met zo'n compressor, maar de contacten moeten nog wel schoon gemaakt worden met alcohol. En verder moeten die filters zeer waarschijnlijk afgesteld worden.

Oh ja, het gaat hier om zo'n SH-2000 met nog zo'n Moog filter.

nog een plaatje :)

Attachments

• sh2000.jpg
    sh2000.jpg
    70,7 KB · Bekeken: 99
Hij moet echt weg jongens. Hij staat al op marktplaats.

100 euro... er zitten dus wat defectjes aan

Tsja, ik heb afscheid genomen... tweeling is gescheiden ;{

...

Oh well, had toch alleen maar problemen met dat kreng, slotje erop!!! :D :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back