laatste goedkeuring geluidskaart :)

DeSpErAtOzz

Grooveness
kdenk da'k er zowa uit ben ... maar zou nog een laatste goedkeuring willen van et forum ier ...

kheb gekozen om men SB live platinum te houden voor gamez, en een 2e geluidskaart te kopen voor muziek, met name de audiophile USB die ik dan inplug in men USB 2.0 poort ... ik hoop dat ik hierbij een goede keuze heb gemaakt om 1 goede input en output te hebben (voor meer inputs heb'k men mengpaneel) en dat met een redelijk tot goede lage latency ...

kheb gekoze voor de USB versie omdat: geen slots meer vrij heb in men pc ... en ik mss volgend jaar verder ga studere en dan kan'k em aan men laptop hangen ...

heb'k volgens jullie alles genoeg afgewogen en juist geredeneert ... want 250 euro blijft voor een student nog steeds aardig wat geld ... en als dan men eisen niet ingewilligd worden dan heb'k er zelfs nog wat meer geld voor over, maar kzou wel eens fatsoenlijk aan de slag kunnen met muziek ;)

één laatste vraagje, heeft de audiophile geen full duplex ??? ik lees hier precies nergens iets over :confused:

Alvast bedankt, despe

audiophile heeft dus geen full duplex heb'k ondertusse gevonden ...

daarmee is men oogje toch nog gevallen op de firewire 410 ... iemand daar al ervaring mee? heeft die betere geluidskwaliteit als audiophile ? of is dat net hetzelfde verhaal als de delta en audiophile? em zal allesinds al betere snelheid hebben met die firewire ipv usb ...

Back