Rebirth, TAHO live!!

Disco

Nieuwkomer
TAHO live (Lumina, Adrenogroov) :)

Byzantine Oscillations:

Dj’s Datcho and Juha (Rebirth, All is One)

Dj Khalil - Visuals by Roelie

Donderdag 11 december Poppodium Speakers. Burgwal 45-49. Delft. 23:00-04:00. 8 euros

Rebirth is a concept by Jair and Juha.

Ik ben van de partij al moet ik er een heel eind voor rijden!

heeee daar is disco weer !!!

heb jij hier iets mee te maken als ik vragen mag ? ;)

anyway het staat bij mij in de planning
lees: juha zal me nooooit meer uitnodigen als ik niet kom .. hehehe nee geintje hoor

maar kom jij ook disco ?

julia EP

julia EP

hpmf, de enige track op die Julia EP van Taho die ik het draaien waard vind is de Vince Watson Rmx (b1)

ben evengoed benieuwd naar TAHO.

Ja, ik kom ook.

Ik heb slechts een deeltje geholpen met de promotie. ik zit niet in de organisatie maar ken enkele wel binnen de organisatie en ik moest komen werd er gezegd. Nu ik in de gelegenheid ben om te komen doe ik dit dan ook maar.
Gezien het feit dat ik erheen ga hoop ik wel een zaal met liefhebbers aan te treffen dus vandaar...

Isis zei vanacht nog dat zij er zelf graag heen zou willen. Dit geeft mij wel het goede gevoel dat het wel de moeite waard moet zijn want ik zie haar niet zo vaak op feestjes als bezoeker.

Warmebakker, je moet op zoek gaan naar Lumina 001, Taho - Mutant fight the creature. Deze plaat zal je wel overtuigen om te komen. Mail Juha of Jair even voor een gastenlijst plekje, dan kun je dat aan benzine besteden.

Disco heeft ontzettend geholpen met de promotie. Wij zijn hem ook dank verschuldigd.

Iulia temple is een plaat die niet alleen door Juha veel wordt gedraaid, ook Dimitri draaide hem gisteren op All is One. Warmte, rust en verheffing geeft de plaat, maar het is geen Mutant.

In 2004 komen drie nieuwe Taho albums uit. Dit wordt dé man om in de gaten te houden. Zie Lumina

aha als dimitri hem draait dan moet ik hem hebben,
zal donderdag avond eens zoeken in de bakken.........

Origineel geplaatst door rebirth
OK, gebeurd!
Ik zie niets..

Voor iedereen?

Back