Steinberg BPM FORCE of studio case, is dat wat??

MOON

Stamgast
Vreemd toch?? Het pakket: Steinberg BPM FORCE: met cubase sl, Waldorf attack en PPg Wave kost hier samen 265 euri. Terwijl cubase sl nu 255 kost?

Heeft iemand ervaring met BPM Force of met de STEINBERG STUDIO CASE ?? (met cubase se, halion se en the grand se.)
Ik vraag me namelijk af wat nu de beperkingen zijn door de se versie?? Iemand??

Voor de prijzen :
http://www.musicmakerpricebreaker.com

Dit zijn gewoon hele goede aanbiedingen om de mensen over te halen.
En ook wel zo prettig dat je dan metteen zat software hebt om lekker meer voorruit te kunnen. En de versies die bij de studio cases zitten zijn soms niet helemaal volledig maar dan kan je wel weer upgraden.

Hier lijkt me niets mis mee hoor. En als je dan meteen een zooi freeware's scoort erbij dan heb je al snel een leuke collectie voor een nette prijs.

Ja ik ga ook zeker één van de twee kopen. Alleen kan ik nog niet kiezen. Met de één heb ik een drumcomputer er bij en met de ander een piano met een beperkte sampler. Maar goed dit is nog maar het begin want ik wil ook de fm7 en de absynth en hypersonic dus over ongeveer één jaar hoop ik alles te hebben. Leven de creditkaart (lol)

aangezien ik een software sequencer zoek en ik deze tegen kwam voor 159 euro nieuw wou ik even het volgende weten.

het gaat mij eigenlijk puur om het sequencen van midi. vindt het leuk dat die softsynth's erbij zitten en kan ik dat ook eens proberen. maar dat is niet waarom ik het zou kopen.

maar wat ik nou vreemd vindt is dat dit pakked 159 euro kost en alleen cubase SL los bij feedback 375 euro.

dus wie kan me vertellen hoe dit kan.zijn er dan misschien een hoop functie's die je niet kan gebruiken ofzo.
dat maakt mij voor de softsynth's niks uit maar voor de sequencer zeker wel.

of raad iemand me iets anders aan. HET GAAT ME ECHT EIGENLIJKE ALLEEN OM EEN MIDI-SEQUENCER.

De sequencer is Cubase SE - niet SL. De meeste bezuinigingen tussen SL en SX hebben trouwens te maken met het simultaan aantal audio sporen en leuke extra's zoals Surround, True Tape e.d.

wordt volgens de adv. wel gepraat over de SL

staat ook op de doos.

Attachments

• steinberg_bpmforce.jpg
    steinberg_bpmforce.jpg
    21,6 KB · Bekeken: 112
Origineel geplaatst door bass-molecules
wordt volgens de adv. wel gepraat over de SL

staat ook op de doos.
Je hebt gelijk; SE was alleen voor de Studio Case.

Tja, hoe ze 't doen... misschien zou die SL niet voor upgrade-versies in aanmerking komen? Ik weet het niet.

Ik weet niet op welke site je die aanbieding gevonden hebt, maar bij die pricebreakersite is ie niet meer te koop en bij bijv. peterverspui.nl kost dat BPM pakket 465 euro. Als je hem voor 159 euro kan kopen moet je me echt vertellen waar, ik ken genoeg mensen die erin geintersseerd zijn voor die prijs.

Gr, Deimos

Back