ik heb ca 2 weken lopen flippen van midi in problemen met logic , de wanhoop nabij ben ik op de volgende oplossing voor mijn probleem gestuit. Dit gedoe komt ontzettend vaak voor en ik ben benieuwd of meer mensen wat aan mijn oplossing hebben.
Probleem is dat logic wel midi afspeelt maar niks opneemt als je wat inspeelt. Open win.ini voor win2000 is dat c:\winnt\win.ini ergens in die file kom je het volgende tegen
[Logic]
MidiIn_EES_PC_MIDI_In_01=1
MidiIn_EES_PC_MIDI_In_02=1
MidiIn_Crystal_MPU_401=0
MidiOut_EES_PC_MIDI_Out_0__all=0
MidiOut_EES_PC_MIDI_Out_01=7
MidiOut_EES_PC_MIDI_Out_02=7
MidiOut_EES_PC_MIDI_Out_03=7
MidiOut_EES_PC_MIDI_Out_04=7
MidiOut_Crystal_FM_Synthesizer=7
MidiOut_Microsoft_GS_Wavetable_SW_Synth=7
MidiOut_Crystal_MPU_401=7
niet met dezelfde kaarten waarschijnlijk maar wel beginnend met [Logic], alle in poorten moeten op 1 staan en niet op 0.
Bij mij zal
MidiIn_EES_PC_MIDI_In_01=0
MidiIn_EES_PC_MIDI_In_02=0
niet werken maar
dus wel. File saven en logic opnieuw opstarten. Zoals je ziet zal dit je zeker helpen als je ook een ees 2x4 hebt. Zoniet dan ben ik wel benieuwd of dit ook voor andere kaarten geldt.
dennis
Probleem is dat logic wel midi afspeelt maar niks opneemt als je wat inspeelt. Open win.ini voor win2000 is dat c:\winnt\win.ini ergens in die file kom je het volgende tegen
[Logic]
MidiIn_Crystal_MPU_401=0
MidiOut_EES_PC_MIDI_Out_0__all=0
MidiOut_EES_PC_MIDI_Out_01=7
MidiOut_EES_PC_MIDI_Out_02=7
MidiOut_EES_PC_MIDI_Out_03=7
MidiOut_EES_PC_MIDI_Out_04=7
MidiOut_Crystal_FM_Synthesizer=7
MidiOut_Microsoft_GS_Wavetable_SW_Synth=7
MidiOut_Crystal_MPU_401=7
niet met dezelfde kaarten waarschijnlijk maar wel beginnend met [Logic], alle in poorten moeten op 1 staan en niet op 0.
Bij mij zal
MidiIn_EES_PC_MIDI_In_01=0
MidiIn_EES_PC_MIDI_In_02=0
niet werken maar
dus wel. File saven en logic opnieuw opstarten. Zoals je ziet zal dit je zeker helpen als je ook een ees 2x4 hebt. Zoniet dan ben ik wel benieuwd of dit ook voor andere kaarten geldt.
dennis