• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha DX200 + CS2x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SCRAP

Nieuwkomer
Yamaha DX200 Loopfactory FMsynth, soort groovebox. En een Yamaha CS2x. Allebei in nieuwstaat.

Samen in een koop voor 450 euro, vaste prijs. Of de DX200 los voor 175 euro en de CS2x los voor 295 euro. Nogmaals, ze zijn niet van nieuw te onderscheiden en zijn compleet met boekjes.

CS2x gaat weg wegens aanschaf Nordlead 3 en de DX200 staat verder niks te doen, dus vandaar.

Kan tegen een kleine vergoeding (benzine) thuisbezorgt worden. Desnoods tot in Friesland toe. 8) Zelf woon ik in omgeving Eindhoven.

Laat maar horen.

Attachments

• dx200.jpg
    dx200.jpg
    30,5 KB · Bekeken: 72
De DX200 is nog steeds te koop. Geef me er 175 euro voor en hij is verkocht.

Of 415 euro voor de DX200 en CS2x samen. Lager ga ik niet. Alleen de DX200 verkoop ik los voor 175 euro, de CS2x verkoop ik dus niet los.

De DX200 is verkocht, maar de Cs2x is er nog altijd. En mag weg voor 275 euro. Hij is als nieuw en speelt uiteraard perfect.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back