32kanaals mengpaneel

Status
Please reply by conversation.
allen & heath

allen & heath

Hallo,

Ik heb een Allen & Heath staan in perfecte staat.
Het type GS3000
32 Mono inputs + 32 returns + 4 stereo's enz.
Je kan info van die tafel vinden op het net

info : 0032/495.44.60.70

discobar-rainbow@pandora.be

hee bedankt!... ik heb ff gecheckt en t ziet eruit als een mooie tafel... een paar dingen zijn echter niet helemaal zoals ik het graag wil hebben. (ik doe dit ff openbaar zodat evt andere aanbieders weten wat ik zoek)

hij heeft 4 dedicated aux knoppen per kanaal waarvan 3/4 switchable naar 5/6 is, die auxen heb ik liever op losse knoppen zitten.
ook denk ik dat een live-desk handiger is voor me, aangezien dat gedoe met dubbele inputs per kanaal toch niet door mij gebruikt gaat worden.

deze door mij als nadelen geziene functies willen overigens niet zeggen dat ik'm definitief niet wil hebben! binnen een dag of 10 hoop ik meer te weten ... ik neem dan zeker kontakt met je op als er zich niks interessanters aanbiedt.

Allen & Heath

Allen & Heath

Hallooo,

De tafel heeft inderdaad 6 aux's waarvan 2 die verstelbaar waardoor je met 4 aux fraaiknoppen moet werken moet werken.
De bovenste faders zijn wel interessant omdat je deze kunt gebruiken als returns voor FX en andere externe apparaten want door deze verlies je soms nuttige kanalen.
Nog een punt is dat er in de tafel lampen zitten waardoor je nog iets warmer kan gaan in je sound.
De tafel is zo'n 3 jaar oud en werd nooit verplaatst, alles werkt prima en is heel goed onderhouden.
Ik gebruikte die tafel oa. voor alle produkties van Minimalistix , remixes etc.
De tafel doe ik weg omdat ik nog een stap hoger ben gegaan nl. een AMEK tafel maar qua budget ligt die natuurlijk ook een stuk hoger.
Ik doe de Allen & Heath weg voor een prijsje maar hiervoor kunnen we elkaar eens kontakteren.

0032/495.44.60.70

Status
Please reply by conversation.
Back