Beste Techno Track 2003

Cisco

advancedtechnoresearch
Om niet in de voetsporen te treden van de Thread van "Bahamut" over de beste tracks van 2003?!;)

Wat vonden jullie de beste(n) Techno tracks van het afgelopen jaar?

Voor mij:

>Stanny Franssen - Mighty Flyby
>Stanny Franssen - Blame it On the Technology EP
>Joey Beltram - Big Funk Blaster
>Stefan Fischer - Minority
>O.B.I - Breakout

Peace...

Wienig echte "Techno" kenners?! Schijnbaar :confused:

Op Kindamuzik lees ik regelmatig de kreet "Techno is dood". Of ik het daar mee eens moet zijn weet ik niet. Wel weet ik, dat ik dit jaar maar twee techno platen heb gekocht, waarvan er een volgens de kenners nog onder de "TeKno" valt (tekktribe - anatomie). De andere is "Closer" van Plastikman. Beide leuke platen, maar het gevoel wat techno me in de periode 91 tot 94 gaf, dat heb ik al jaren niet meer. Van jouw vraag moet ik voornamelijk op mijn hoofd krabben. Jaja. :)

Manshaft_02
Propaganda
allebei van Medeforumlid: Forcesupreme
:okdan:

Voor de rest verdiep ik me niet AL te diep in alle techno-releases.. Heb wel wat beters te doen. ;)

mmmm leuke topic, ik moet hier ff overnadenken... ik kom hier nog op terug! Ik heb echt een geweldig techno nummerek in mijn hoofd, maar ik ben nooit zo goed met al die titels :D

Misschien een idee om ook een beste trance 2003 topic te opennen ? Als ik dat nu doe staat dat zo gejat;)

Joost
ps

Wienig echte "Techno" kenners?! Schijnbaar

Cisco is toch een rapper 8o) ;)

Tiesto vs Junkie XL- Obsession (Frank Biazzi remix) ___ Niet gaan janken dat t Tiesto is, tis echt een ruige plaat met een superdiepe kick en volle gefilterde beat!

D & K - murder was the bass

Renato Cohen - Abelhas / ... (ben naam ff kwijt, die met die oranje hoes iig)

Dat zijn toch wel mijn favorieten van het afgelopen jaar, misschien een beetje een populaire keuze, maar ze waren dan ook echt wel tof.

Oh, nog een leuk nummer tegen techno aan: Audiobullys - Way too Long (Switch remix). Schitterend!

Enkele leuke plaatjes vond ik afgelopen jaar toch wel:

Plastikman - Closer
Johannes Heil - 20.000 Leagues Under The Skin
muziek van Third Movement (de hard industrial techno-platen van het label, zoals Rude Awakening en Peaky Pounder)

Ik kwam deze net tegen.. ook wel een lekkertje.. 8~

Marco Carola & Cisco Ferreira - Night Clan EP

en deze ook niet te vergeten..

Carl Craig and Laurent Garnier - Tres Demented en dan A1 (Demented)

:halleluja

Origineel geplaatst door donbrasco
Ik kwam deze net tegen.. ook wel een lekkertje.. 8~

Marco Carola & Cisco Ferreira - Night Clan EP

en deze ook niet te vergeten..

Carl Craig and Laurent Garnier - Tres Demented en dan A1 (Demented)

Night clan ep is zeker lekker!8~

Op dit moment zijn deze ook smullers!!!:dj:
>Glenn Wilson-Nightshift
>Surgeon-Diametric ep
>Chris Liebing-Ping Pong Pinapple rmx

Beukuh!:D

Peace...

Voor 2004 gaat bij mij deze door..

James Ruskin - Circuit (BP23)

'Techno' ..

MONOLAKE - REMINISCENCE

(ML007 - Linear Atomium Reminiscence)
(ML011- Momentum)

:walker: :walker: :walker:

....ik hou niet van techno want het is saaie :kont: muziek dus ik kan op deze thread geen antwoord geven...:frons:

Origineel geplaatst door Bass
....ik hou niet van techno want het is saaie :kont: muziek dus ik kan op deze thread geen antwoord geven...:frons:

mmm dit lokt iets uit:)

Techno is breed en dit antwoord niet.....
Je hebt natuurlijk die saaie tracks, die jij denk ik bedoelt, die alleen maar een beat bevatten waar amper een verandering in voor komt....laat staan een hoogte punt....ja ok dat vind ik ook saai.
Maar je hebt genoeg gevarieerde techno......

Zo dat moest ik ff kwijt:D

No offence

Origineel geplaatst door Catscan

Je hebt natuurlijk die saaie tracks, die jij denk ik bedoelt, die alleen maar een beat bevatten waar amper een verandering in voor komt....laat staan een hoogte punt....

da bedoel ik ja...zo'n Ritchie Hawtin mix CD bijvoorbeeld..:r

na lang denken heb ik er eindelijk eentje gevonden die er voor mij ver bovenuit steekt.
ik weet overgens niet of het nummer daadwerkelijk uit 2003 komt. Ik heb hem wel pas voor het eerst in 2003 gehoord.

Mark Antonio & Paco Osuna - A1 Vida Loca (remix)

echt een geweldige techno topper!!!!!!!!!!!!!

Joost

Back