nieuw en straks G4 tje halen

NymForia

Nieuwkomer
Hoi hoikes...

nou ik kan mezelf nog niet tot mac gebruiker uitroepen (althans toch nog niet tot deze middag)

Ik heb namenlijk net mijn laptopje geruild voor een G4 500 met 1gb ram ... Heb een 600 gb aan schijfruimte (extern) staan en zoek hier Logic audio op te draaien. Welk os erop staat weet ik straks pas dus ben lekker benieuwd naar dit alles

Ik ben verder een leek in Appleworld dus ben super geinteresseerd in zulk een groep.

Hopelijk komen we er hier uit...

Ik ga zo mijn G4 tje :walker: halen se... talk later

veel plezier op het forum en der zijn hier d8 ik genoeg mensen met een appel of een peer :D

proficiat met de Switch ;)

bij problemen kan je altijd terecht bij de mac gebruikers hier.. Zelf ook een trotse G4 bezitter..

Origineel geplaatst door bambamstudio
goed lezen ;)

hij heeft het over dat ie niet zo'n apple gebruiken is....wat zou een G4 dan zijn?

juist aan apple G4 computer :)

huh? goed lezen? :gaap:
hij gaat een Apple G4 halen maar is er nog niet zo bekend mee... that's it.. volgens mij :)

WELKOM!!
wchead1.gif

Join the club, kortom WELKOM

gr. Mario

Origineel geplaatst door O.I.
Welkom,

cool die G4, enne 600GB ondersteund een G4 volgens mij niet...

En waarom niet? Wij doen al ons dagelijks productiewerk op G4'tjes met een interne schijf van 80 GB en 2 externe firewire schijven van 500 GB + 200 GB ; samen is dat ongeveer 780 GB (niet geformatteerde capaciteit) per G4, en daar hebben ze geen enkel probleem mee. :halleluja

Origineel geplaatst door David
En waarom niet? Wij doen al ons dagelijks productiewerk op G4'tjes met een interne schijf van 80 GB en 2 externe firewire schijven van 500 GB + 200 GB ; samen is dat ongeveer 780 GB (niet geformatteerde capaciteit) per G4, en daar hebben ze geen enkel probleem mee. :halleluja

Extern, maar intern kan dat volgens mij niet :)

*Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend* :D

Back