Aphex-Twin achtige artiest ter download

ernest@303.nu

Stamgast
HIER is een behoorlijk geslaagde "imitatie" van Aphex Twin's "Drukqs"-album te downloaden! Ik ken de maker(s) niet, maar het ratelt in ieder geval behoorlijk allemaal!
Al is hij/zij hier en daar wel *erg* bezig de grote meester te benaderen en haalt hij/zij het productieniveau niet, de nummertjes zijn toch erg lekker :{

dus check it out, ratelfreaks 8)

ja die kerel (dirqual) post ook op Xltronic (idm forum).
ik vinnet persoonlijk niet echt boeiend. er zitten wel
leuke stukjes bij. "?" is een leuk nummertje.

Origineel geplaatst door isnieZot
ik vinnet persoonlijk niet echt boeiend. er zitten wel
leuke stukjes bij. "?" is een leuk nummertje.

smaken verschillen....
Er zit inderdaad ook wat saai werk (lees afx wanaB) tussen, maar heb desondanx bijna de helft van de tracks naar mijn vaste random playlist gesleept :)

als groot liefhebber van het drukqs album had ik het maar gedownload. zeker heel clever, maar ik mis wat. ik denk dat het emotie is of zo, het lijkt me wat leeg en ik houd het gevoel dat het maar voorbij raast zonder iets achter te laten. zonde.

kas.

Toch echt erg knap dit imo, sommige stukken iig.

Errug kort alleen, of zijn het alleen maar stukjes nummer (samples)?

Origineel geplaatst door Kassen
als groot liefhebber van het drukqs album had ik het maar gedownload. zeker heel clever, maar ik mis wat. ik denk dat het emotie is of zo, het lijkt me wat leeg en ik houd het gevoel dat het maar voorbij raast zonder iets achter te laten. zonde.

kas.

Ken het drukqz album zelf nie zo goe, maar ik hoor wel bepaalde emotie in sommige tracks van deze gast hoor

Ik ben nu bij track 4, wat ook squarepusher lijkt...
Maar ik vind het GEEN imitatie van drukqs,
Ik hoor geen vloei in t album wat tracks die elkaar afwisselen

Wat je hoort zijn de idm truukjes en geklooi...
Verder vind ik het (tot nu toe) weinig bijzonders

Ik post wel als ik meer heb gehoord natuurlijk:engel:

Origineel geplaatst door Gran&Tilly
Helemaal niets, maar dan ook niets kan in de buurt komen van de kwaliteit van druqs, IMO, dit al helemaal niet.

is eigelijk wel waar. ik heb eigelijk nog NIETS gehoord van idm (of hoe je het ook wilt noemen) dat
in de buurt komt van druqks. en ik heb al heel veel idm gehoord. kheb toch wel veel respect voor
die man gekregen, NOG meer dan vroeger eigelijk. puur op vlak van muziek he. zijn imago kan me
niet echt veel schelen. ik durf hem toch wel een genie noemen. :halleluja
ik mot ooit wel eens een trackie met hem maken :{

Back