Cubase upgrade

marsel

Groep Delsin
Word ik er nog veel wijzer van om voor 199 euro up te graden van Cubase VST 5.1R1 naar SX 2.0 ?

En/of upgraden naar 5.2R2 PB ? is dat Public Beta?

Kwestie van smaak denk ik....

Ik heb SX2.0 geprobeerd, maar was het niet voor mij. TE uitgebreid, TE mooi, TE vanalles.
Vlug weer terug naar VST32 !!

Origineel geplaatst door gemmetje
TE uitgebreid, TE mooi, TE vanalles.
Vlug weer terug naar VST32 !!

:D

Bij mij pcies andersom haha, TE simpel (ahum), TE kaal, TE vanalles haha
Maar is inderdaad smaak..

Ik ben zelf opgegroeid zo zou je het kunnen zeggen met SX, andere programma's zijn een heel uitzoek werk..
Ik vind SX lekker werken omdat alles grafisch is weergegeven.. voor mij persoonlijk duidelijkerder...

Ben erg blij met SX 2.0 nu... geen Timing problemen meer t.o.v. de v1.06 en eerdere versies..

Maar al met al.. het is puur smaak en wat je gewend bent om mee te werken...
als je openstaat voor wat anders, zou ik zeggen, Probeer het!

Duhhhhh, mazzelpikken :halleluja
Zit echt al vanaf September op mijn upgrade te wachten.
BMI schijnt het hele boeltje overgegeven te hebben, zie ook geen Steinberg produkten bij hun op de site.

Ik hoop dat ik SX 2.0 kan uitproberen voordat SX 3.0 op de markt komt. :Z

Hee Thaizer!!

Had je mijn PM nog ontvangen laatst?

Tijd niet gesproken, gezien!

Heb toen je CS6R gekocht ;)

Björn

:D

Ik heb een tijd geleden eenzelfde bedrag betaald voor de upgrade naar SX1. Die viel me erg tegen; veel dingen vond ik nog steeds rommelig of omslachtig, en ik kwam nog veel bugs en crashes tegen. Mede daarom ben ik enkele maanden geleden overgestapt op Logic 6.3.1 (platinum). Naar grote tevredenheid. Als je 'n PC gebruiker bent heb je geloof ik niet zoveel aan deze informatie.

Normaal zou ik zeggen: "if it ain't broke, don't try to fix it". Maar als SX mogelijkheden biedt waar je erg verlegen om zit dan zou ik zeker upgraden, en ik geloof dat SX2 op pc vrij stabiel is. Check op de steinberg site wat precies de nieuwe features zijn.

Back