• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Reaktor 3.05,Absynth 2.0,Alfa Juno 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Te koop of te ruil tegen een leuke synth

Native Instruments Reaktor 3.05 (met de gratis update naar 4.0 maar zonder de 4.0 ensembles) 325 € of een goed bod/ruil
Native Instruments Absynth 2.0 (1.3.4 en dan de 2.0 Update) 160 € of een goed bod/ruil

Roland Alpha Juno 2 (soms doen sommige toetsen het niet maar met MIDI wel) Doe maar een bod/ruil

Heb interesse in o.a. Clavia dingetjes (liefst Modular)
Sherman Filterbank
Waldorf Pulse (+)
Of andere geinige dingetjes..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>UPDATE<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Mijn excuses maar ik wist ff niet wat ik wilde maar Reaktor gaat NIET weg...

Dus blijft erover

Native Instruments Absynth 1.3.4/2.0 voor 150 €
Roland Alpha Juno 2 (met wat toetsen die het zo nu en dan niet doen en beschadiging linksachter MIDI 100% oke)
Wel met geprinte handleiding voor 175 €
TL-Audio EQ-1 (VST-EQ) voor 75 €

Alle Software 100% Legaal alleen mioet er bij evt. ruil verkoop de licentie van Absynth overgeschreven worden (EQ-1 niet nodig)

Of nog steeds eventuele ruil tegen bijv. het volgende:

Filter Unit
Drumbak (Drumstation,ER-1......)
Clavia Nord (micro) Modular
Waldorf Pulse (+)

Heeft er nu niemand een leuk filterbakkie of synthje als ruil voor me ergens in een hoek staan ......

ff fotootje van de Juno zijn probleempjes...

Maar voor de rest is hij :okdan: TOPPIE :okdan:

Attachments

• alpha juno 2.jpg
    alpha juno 2.jpg
    7 KB · Bekeken: 58
Absynth is zo goed als weg !

Blijft dus over:

TL-Audio EQ-1 (VST Eq) - 75 €
Roland Alpha Juno 2 - 175 €

(EN bij een heel goed bod misschien toch Reaktor moet je wel snel zijn want Zaterdag ga ik licenties overschrijven....)

TL-Audio EQ-1 is ook verkocht.....

Blijft dus over:

Roland Alpha Juno 2 (met de al vernoemde kwaaltjes) mag nu weg voor 150 € en echt NIET lager anders blijft hij mooi hier!

Reaktor 3.05 met de GRATIS 4.0 Update op CD-r (dus zonder de nieuwe ensembles) mag weg voor 325 €
Licentie is geheel kostenloos over te zetten!

Ga de Juno nog ff nakijken en is dus misschien alleen een toetsenstrip die vuil is... dan gaat hij wel in waarde omhoog maar dat laat ik nog wel weten.

Heb nu nog te koop:

Roland Alpha Juno 2 waarvan de toetsen inmiddels weer werken (was vuil tussen contact) nog wel de kleine beschadiging linksachter en mist wat schroefjes..heb al een bod van 140 € dus kijk maar.
Heb wel een geprinte handleiding van de Juno 2 en het editorprogramma EZalpha

Native Instruments Reaktor 3.05 met de gratis update naar 4.0 op CD-r
(dus zonder de nieuwe bijgeleverde ensembles) 300 €
Licentie is kostenloos over te zetten.

Wat doe JIJ met de kerstcentjes van Oma ????

*****NU TE KOOP*****

ROLAND ALPHA JUNO 2 (mist een paar schroefjes en licht beschadigd aan de achterkant) 175 €
(toetsenprobleem is gefixed was een vuile connector..)

NATIVE INSTRUMENTS REAKTOR 3.05 (EN DE GRATIS 4.0 UPDATE) 300 €

(of tegen elk aannemelijk bod of ruil maar let op GEEN Hyena's...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back