• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

lieve spulletjes zoeken een baasje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

korgkonijn

stoffige zomp
gegroet allen,
Na lang wikken en wegen het volgende in de verkoop:
  • korg ER1
    Behoeft geen uitleg. Is erg weinig tot niet gebruikt. Incl. originele adapter+handleiding(waarschijnlijk zelfs nog in doos)
    Prijs 175 euro
  • MicroKorg
    Het lievelingetje van ieder korgkonijn. Heeft aan de houten zijkant wat krasjes, maar verder in uitstekende staat. Incl. bijpassende vocoder mic+originele adapter+handleiding+zit in doos
    Prijs 300 euro
  • MPC2000 ( 8 out+dig in-out) +SCSi-zip
    De legende op samplergebied, ook geen verdere uitleg nodig lijkt mij. Het diskettestation is stuk, zodat je niet kan booten met een diskette maar met de zip die er bij zit. Werkt zoals het hoort. Verder is hij uitgebreid met 8 outputs en 1 digi in&out.
    Prijs 600 euro
  • emu esi 32
    Sampler. Enkele gebruikskrassen. Incl. handleiding van de esi4000.
    Prijs 100 euro
  • Alles bij elkaar voor 1175 euro, maar omdat jullie DSF'ers zijn mag alles bij elkaar ook weg voor 1000 euro
Vragen staat altijd vrij en sommige prijzen zijn enigzins flexibel, maar niet oneindig...

grtz! :kimono:

MPC2000 ( 8 out+dig in-out) +SCSi-zip
Het diskettestation is stuk, zodat je niet kan booten met een diskette maar met de zip die er bij zit. waar je ook de samples op kan saven Werkt zoals het hoort.
Is uitgebreid met 8 outputs en 1 digi in&out.

Prijs 550 euro of iets moois te ruil (delay's-reverbs-??)

iemand intresse?
begin het nieuwe jaar met deze mpc! (brengt geluk)

Ik heb een geintresseerde, dus als je mijn mpc op het oog had zou ik opschieten

grtz

schop

mpc2000 is nog steeds te koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back