Ra Ra Wie Ben Ik- FF Voorstellen

Hee welkom man :biertje:

Maar uhh wat betreft die pc problemen. Er zijn hier zat mensen op het forum die geen
problemen hebben met hun pc.

Maar waarschijnlijk moet je de boel gewoon wat beter configureren. Als je hier op het forum zoekt
zul je veel tips/info hierover vinden.

:doei:

ja wordt tijd voor reason !!

}:|

hehehehe ..

maar welkom ..
zal als ik tijd heb eens naar je problemen kijken

Re: Ra Ra Wie Ben Ik- FF Voorstellen

Origineel geplaatst door Mhika Ra

Ik word ziek van die stomme kutcomputer !!! Aarh.. Kutwindows, kutcrash, kutlatency....kut kut..
En dat te bedenken dat ik de laatste 7 jaar systeembeheerder ben geweest, dus ik weet echt wel hoe ik een XP met SX moet installeren/optimalizeren...
Nou, hardwarefreaks....ik was ooit een standvastig pc man...maar geeft het op.....Mhika Ra Ra

AMEN...

iemand die het ook snapt...welkom...

Ik heb ook alleen hardware om muziek te maken en gebruik mn PC puur en alleen om mn muziek op te nemen...

:biertje: :peukie:

Overschakeling van pc naar MPC gaat je veel blijer maken. Ik ben het ook aan het doen :)
Mainly MPC, enkel het visueel editten van sequences en samples zal op klein powerbookje gebeuren. Dan alles dumpen naar MPC. Enkel het visuele editten is een voordeel van de PC over een hardwaresequencer (imo). Maar in deze setup sluit je de pc wel uit als als hoofdwerktuig, hetgeen heel bevrijdend en gelukkig werkt.
Geen timingproblemen meer, geen crashes, geen gestaar naar een kutscherm waar je scheel van begint te zien en hoofdpijn krijgt. Je luistert meer en daarenboven klinkt het nog beter ;).
Als je meer info wil, laat maar horen.

Je kunt ook een Mac kopen.

Kun je daar lekker op schelden. ;)

Ja...welkom!

Origineel geplaatst door Mhika Ra

Misschien moet ik ook kortere berichten posten...

Ra
in het kader; less is more

en....wat....minder punten...in je berichten, dat leest makkelijker vind ik.

Welkom:)

en er zijn al heel wat treads volgensmij over de mpc-serie gebruik de zoek functie eens (rechtsbovenaan), of start een nieuwe tread.

...decoding...

Mhika ra
Mark iha
Mik haar
Kim haar
Rik Haam
Rik Maha
Rik Hama

Hmmm..
'k kan er niet echt iets uit halen.

Rik Haam is het meest geloofwaardige, of eventueel Mik haar.
In iedergeval ben ik ook een MPC-er

-C-

Back