• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Superuitgebreide Akai S-1100

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Haai,

ik had 'm al aan Slipperman aangeboden via pb want die zocht er een zag ik in zijn onderschrift;
mocht die 'm niet willen dan staat ie hier vrij te koop....

Akai S-1100, classic (search the net), "vette" AD/DA converters, fijn grafisch display, geheugen tot op de nok uitgebreid, 1 maandje geleden EL folie v.h. display vervangen en aan/uit switch voor deze folie ingebouwd, optical drive van Digital (superkwaliteit, het ding is zelfs zoals platenspelers aardig wat verzwaard om stabieler te staan) en 4 dubbelzijdige schijven (per kant 250 Mb, zit 30 jaar garantie op zo'n schijf, het systeem is gemaakt voor cruciale data), met scsi kabel....

completer/vetter kan je Akai sampler uit de tijd van vette akai samplers niet zijn..... of wel dan!

Mag opgehaald worden voor 400 euro.

Staat is goed, hij is ontzettend stevig gebouwd, heeft wel wat vlekken/rackkrassen op de bovenkant/zijkant.

Hij gaat weg omdat ik me voorlopig even volledig wil concentreren op analoog.

Tegenwoordig heb ik van de baas een i-mode toestel....
dus zie de.... laat ik het op dit forum maar "lo-fi" noemen... foto's!

nog 'n keer dan; sampler

Attachments

• s-1100.jpg
    s-1100.jpg
    12,3 KB · Bekeken: 124
Ow en ik ben ook in om te ruilen tegen iets wat ik nog moet hebben:

Reel-to-reel 4-track bandrecorder (Teac/Tascam etc.) (of andersinds analoog meersporen opnamegerei)
Analoge FX. (eq/buis/compressie/tape delay/verengalm/noise gate)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back