Roland TR-808

Status
Please reply by conversation.

Arv

Robot
Nou die zoek is dus. Wie wil ervan af? liefst met midi sync box erbij

Geen belachelijke bedragen vragen aub!

gr
Arv

Tr-808................

Tr-808................

Ik blijf het proberen.. Wie o wie heeft er 1 te koop.

Arv

er schijnt toch echt een tekort aan 808's te zijn... een vriend van mij is ook op zoek... je ziet wel regelmatig 909's en 303's langskomen, maar 808's ... ho maar...

geeft wel aan dat het uiteindelijk de meest gewilde x0x is... en terecht... nothing beats an 808!

Origineel geplaatst door koediman
anders misschien maar voor een gemodde 606 gaan?... ook leuk!

Thanx voor jullie suggesties maar ik ga toch liever voor een 808, of anders niet..
Ik zie wel af en toe een 808 voorbij komen op ebay.de maar ze lopen meestal op tot 750-800E en dan heb je hem nog niet in huis natuurlijk.

heee wach ff.... ik heb nog een optie, bij tach-tally!

hij staat nog op hun pagina vooor 799.... Is toch wel een beetje aan de prijs he?
En ik twijfel er ook aan of ie up to date is..

Arv

750 tot 800 voor een tr808 is niet echt te veel. toch?! ik heb 'm een paar keer gehad, steeds weer weggedaan (dom) en spijt gekregen. ik heb er pas weer 1 gekocht (zou die er morgen zijn?) voor 825. wel in perfecte staat natuurlijk. dat mag je wel verwachten rond de 800 euro.

meestal raak je hem ook wel weer kwijt voor dat geld.

trouwens, dizzy heeft er 1. wel weer een beetje vaag bericht. staat hier niet echt bekend als een betrouwbare handelspartner, roept nog wel 's wat (die wil ik kopen, die heb ik te koop) maar laat het dan later afweten.
maar je kan het natuurlijk altijd proberen.

Origineel geplaatst door Leo
750 tot 800 voor een tr808 is niet echt te veel. toch?! ik heb 'm een paar keer gehad, steeds weer weggedaan

Ik heb de mijn voor 900 eurie gekocht incl. Doepfer MSY2, en vindt dit zekertjes niet te veel als ik kijk naar m'n 909 de 808 Funkd gewoon, accent level op maximaal en fuck up the miami basss}:|

Mischien is ie er nog http://www.tach-tally.nl/

geen goede handelspartner wat een gelul
ik wil gewoon een goede prijs voor hebben
willen ze dat niet betalen dan gaat het niet weg
dat was het zelfde als met mijn 909 ik wilde er 1200 eurie voor hebben
dan krijg je een mail van iemand ja dat ia goed.
ze komen dan langs en zeggen dan 900 euro
kijk ik hoef er niet van af maar krijg ik er een goede prijs voor dan wel.

Status
Please reply by conversation.
Back