[TERUGBLIK 2003] Beste nieuwe synth-product?

Ondanks veel negatieve geluiden over deze module, heeft de Roland Varios mij niet teleurgesteld.
De Novation Remote audio extreme vind ik inderdaad een mooi voorbeeld van integratie, zoals fuse al eerder opmerkte.
Al zijn mogelijheden in aanmerking genomen staat dit apparaat dan ook hoog op mijn lijstje van nog aan te schaffen spullen.
Ik maak er meteen maar een goed voornemen van.

groet

Tom

Origineel geplaatst door fuse
Novation Remote audio extreme vind ik een heel mooi voorbeeld van integratie.
Gewoon 1 ding aan je laptop/computer pluggen en je kunt gaan.

En het Virtual Circuitry Modelling principe van Yamaha vind ik wel de meest belovende technologie voor volgend jaar.

dat vind ik dus juist een grote flop. Een opgevoerde K-station is 't. pfff.. durven ze weer een paar honder euro meer voor te vragen. Persoonlijk denk ik dat de Focusrite Liquid Channel een mooie ontwikkeling is, maar die is nog niet te koop !??!

Origineel geplaatst door Bass
maak er gewoon 1 thread van Hanz ! twordt nu een zootje..

Ik vind het wel grappig :D

Echt een top plugin vond ik de nieuwe Antares filer ... echt een koel dingetje!:halleluja

Joost

Zo, we naderen al 2005, maar terugkijkend moet ik wat betreft klank toch de G2 van Clavia als beste nieuwe product aanwijzen! Tjonge jonge wat zit daar een geluid in! En ik heb sindsdien ook nog iets gezien of gehoord dat de G2 overtreft.

:okdan:

Ondertussen was ik eigenlijk op zoek naar meningen over de Roland Varios, maar kon geen duidelijke meningen vinden. Iemand die zo'n ding thuis heeft en ons een gaat vertellen wat er zo mooi (dan wel niet mooi) aan is?

Back