Nieuw MPC4000 OS is uit (22-12)

Nu os 1.5 ook al mislukt is, begint er echt een flinke rel te ontstaan onder de gebruikers,,, dat las ik tenminste op yahoo en tutor. De akai zal echt flink moeten zakken met die prijs, anders zal de MV8000 nog wel eens een doodsklap uit kunnen delen. Op tutor zijn al heel wat mensen die serieus aant overwegen zijn om op de mv over te stappen,,, of dat zelfs al gedaan hebben.
Akai begint zijn trouwe aanhang te verliezen op deze manier

Origineel geplaatst door Jazper
Nou die initialize.. van 1.45 naar 1.50.. Ik kon trouwens 'program1' die er standaard inzit niet meer verwijderen in de 'program list' dmv. de 'window' button.. spooky.. kom misschien doordat ik geen initialize gedaan heb.. geen idee.

Ben nu weer terug naar 1.45.. Als ik zo de dingen hier en daar lees.. moeten we met z'n allen nog even wachten..

:)

je kan in je global menu ergens aanvinken of je wel of niet een autoload / preset wil inladen bij startup ;)

Akai begint zijn trouwe aanhang te verliezen op deze manier

ik blijf... zolang ik muziek kan maken met mijn 4k, is er niks aan de hand...
op de lange termijn zullen ze de bugs er toch wel uithalen...
weet je hoeveel mensen er nog PLEZIER hebben van hun MPC family?

VEEL

akai is misschien ERG slordig met updates, maar ondanks dat, hebben ze echt wel STRAKKE KICKASS producten !

wie heeft er nou 16 levels of tuning nodig en dat soort shit? Wie gebruikt er uberhaupt ALLE functies van zijn Software / hardware????? ik niet... als de belangrijkste functies het maar gewoon doen (en dat doen ze)... Sample audition gebruik ik nu niet (duh, want het kan niet) ik gebruik daar mijn PC voor ;)

alsof ze ineens beter muziek gaan maken of minder problemen hebben op de MV???? de MV is een liniaire sequencer, dus nogal stupid om van een MPC naar een MV te verhuizen... en de aangekondigde compatibiliteit waar Roland mee showed (inlezen MPC4k shit) werkt ook niet 1:1 werken !

ik blijf...en ik hou niemand tegen om een MV te kopen...

:biertje:

Back