Nieuw hier!

Hentheman5

Stamgast
Ik ben Henry en men noemt mij een wandelende encyclopedie op het gebied van electronische muziek-instrumenten en effects. Help graag mensen een moeilijke beslissing te nemen bij aankoop of bij vragen over oude synthesizers en/of samplers. Ik heb de hele opkomst van drumcomputers en synthesizers heel bewust meegemaakt. Mijn favoriete artiest op dit moment is Giles Reaves.

Welkom hier :D

gr. Mario

welkom Hente,

Help graag mensen een moeilijke beslissing te nemen bij aankoop of bij vragen over oude synthesizers
Dan is dit hét uitgesproken forum voor jou !!!
:dubbel: :halleluja :dubbel:

swat, we zullen je hier iig hard nodig hebben

Origineel geplaatst door Hentheman5
Help graag mensen een moeilijke beslissing te nemen bij aankoop of bij vragen over oude synthesizers en/of samplers.

Je zei 'moeilijke beslissing'? Hoezo dat nou weer? :confused:
Gewoon hebben! Altijd mooi! :duivels:

...evengoed: leuk dat je er bij bent! :mega:

als je maar geen bemoeial bent. enneh... verdien je wel 120% van het minimumloon?

Origineel geplaatst door Hanz
:confused:

was gewoon een grapje, omdat hij aangaf iedereen te willen adviseren en zo.... dat is heel positief, maar je kan het ook omdraaien, gewoon voor de grap.
die 120% was ook een grapje, iedereen hier is altijd erg vriendelijk, 'welkom'... en zo, en toen dacht ik aan dat rare rotterdam met zijn nieuwe ideeën.

zo zie je maar: ik ben te dom om zo'n smiley te kunnen gebruiken en jij snapt het niet als iemand een grapje maakt.

Re: Nieuw hier!

Origineel geplaatst door Hentheman5
Ik ben Henry en men noemt mij een wandelende encyclopedie op het gebied van electronische muziek-instrumenten en effects.
Welkom, Henry!

Wie is 'men' in je opmerking?

Back