Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Het zijn hoge prijzen, maar die buy-it-nows kunnen toch nog net... Vooral met deze dollar..
Eur 3.224,89 voor een putney...
Origineel geplaatst door mono-poly
Nou ik vind die synthis verschrikkelijk duur 4500 ganz neu bij ems duitsland
En dan zit er zeker weten een stabiele voeding in en heeft ie alle updates meteen gehad
Daar staat ook een synthi 100 te koop, met een foto van een andere die naar mijn weten niet te koop staat. Men (AH) zegt ook dat er geen koffers voor aks-jes zijn. Wat is nu niet waar? Ken je iemand die er daar eentje besteld heeft en hoe lang moet je op een synthi-aks, om te beginnen, wachten?Origineel geplaatst door mono-poly
ems duitsland
Wat een bakken verkoopt die gozer(S) toch elke keer weer op E-Bay!
Ben 'em vaak tegen gekomen op E-bay, en het zijn steeds de meest zeldzame bakken die hij verkoopt waar iedereen van droomt!
Prijzen vindt ik wel hoog?! Maar ik weet natuurlijk niet in wat voor een staat het daadwerkelijk allemaal verkeerd!
Zoek vaak naar een T8, maar kom ze zeker vaker tegen voor veel minder! Ken de T8 helemaal niet! Nooit op gespeeld! Maar hij schijnt echt heel mooi, oud te klinken!
) zou ik zeker gaan voor die AKS of Putney! Tering! Aks! Die komt hier zeker ooit eens te staan!
For sure!Origineel geplaatst door Catscan
Zijn ze ook om tebouwen die aks naar midi zou wel cool zijn????
DIKDat is echt zonde... Gewoon een MIDIto24 cv eraan hangen en het ding origineel laten...Origineel geplaatst door Catscan
Ik heb het al gelezen ja dusDIK
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dat is echt zonde... Gewoon een MIDIto24 cv eraan hangen en het ding origineel laten...
En nog steeds geloof ik er niets van dat ze synthi's bouwen... Zeker geen synthi 100..
EMS engeland levert nog steeds support aan synthi 100s, maar bouwen er geen meer.
Maar goed... Ik zal er over ophouden.