M-Audio Quatro USB kaart

Status
Please reply by conversation.

Draakje

Stamgast
Joho,
Ik wil erg graag een geluidskaart aanschaffen, maar heb er de ballen verstand van. Ik werk met een grote verzameling ritmeboxen en oude synthjes, en doe eigenlijk niets met de PC of computer, maar wil erg graag gaan opnemen. Ben nu bezig met een fostex 8 sporenrecorder, maar ben daar te veel mee aan het klungelen. Werkt best goed, maar ik wil gewoon een eind weg freaken en later mijn audio knippen, plakken, stukjes ernaast leggen enzo. Dat gaat natuurlijk 100 x eenvoudiger op de PC dan op een bandrecorder.
Ik ben dus op zoek naar een goede geluidkaart, en tips, cq info. Ik heb in ieder geval de volgende eisen:
Losse break-out box met minimaal 4 in/ 4 out middels 1/4" jack inputs, simultaan te gebruiken!! Midi in en out, het liefst USB ding.
Ik wilde eigenlijk een guillemot maxi studio kaart kopen voor 100 euro, zodat ik meteen aan de slag kon, maar mijn huisgenoten hebben me erg aangeraden iets meer te betalen voor een betere kaart omdat die maxi studio geen windows 2000 en Mac enzo ondersteund. Toen kwam ik op de M-Audio Quatro USB kaart wat me een geweldige kaart lijkt. Weet iemand iets beters of iets vergelijkbaars, en of te koop en of andere tips, Laat het me weten!!!
Groeten,
Roel

Status
Please reply by conversation.
Back