Tr-909

Status
Please reply by conversation.

donbrasco

qlickt
TR-909 gevraagd, igst, te ruil tegen een Machinedrum met bijbetaling van mijn kant.

PB of mail ! :)

Re: Tr-909

Origineel geplaatst door donbrasco
TR-909 gevraagd, igst, te ruil tegen een Machinedrum met bijbetaling van mijn kant.

Wat ??? :confused:

Een Machinedrum + bijbetaling voor 1 909 ???? :confused:

Re: Re: Tr-909

Re: Re: Tr-909

Origineel geplaatst door Bass
Wat ??? :confused:

Een Machinedrum + bijbetaling voor 1 909 ???? :confused:

Het was weer zo'n ingeving van me... nu, in iets nuchtere toestand moet ik er nog ff over nadenken. Maar hier twijfel ik al wat langer over... :bekdicht:

idd. je lijkt wel gek man!!!

je machinedrum ruilen voor een 909.
en nog met bijbetaling ook!

hoe lang gaat een 909 nog mee?

ik heb zelf een machinedrum,en zou hem nooit wegdoen.
zeker niet ruilen tegen een antieke 909.

Heb je misschien wel gelijk in.

toch zou ik hem niet willen ruilen voor mijn machinedrum.

Attachments

• im_with_md.gif
    im_with_md.gif
    230 bytes · Bekeken: 101
909 ? Weeral van dat ?

909 ? Weeral van dat ?

GEEN HOND die hoort of je op je eindprodukt "echte" dan wel gesampelde 909 sounds hebt gebruikt.

De TR909 is slechts een domme MYTHE die eindelijk eens mag ophouden met bestaan.

ER ZIJN VOLDOENDE ALTERNATIEVEN ALS JE GOEDE, NIET VAN HET ORGINEEL TE ONDERSCHEIDEN 909 SOUNDS WIL.

Re: 909 ? Weeral van dat ?

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
GEEN HOND die hoort of je op je eindprodukt "echte" dan wel gesampelde 909 sounds hebt gebruikt.

De TR909 is slechts een domme MYTHE die eindelijk eens mag ophouden met bestaan.

ER ZIJN VOLDOENDE ALTERNATIEVEN ALS JE GOEDE, NIET VAN HET ORGINEEL TE ONDERSCHEIDEN 909 SOUNDS WIL.
Stel voor dat je je er druk over maakt... en je in hoofdletters gaat typen... Maar goed.
aub geen discussie of een 909 suf is en een machinedrum ook, liever je forumgenoot helpen.

Ik doe hem niet weg, dus helaas.

Dit geldt toch ook voor een 303?

Sorry jongen, als de machinedrum en vele bakken die er na komen al weer vergeten zijn, blijft de 909 nog steeds een gewild item. Ik zou bijv nooit een machinedrum willen hebben (ok als ik em krijg) maar een 909 lijkt me nog best wel leuk.(past mooi naast m'n anderer X0X bakken).

Als je maar plezier hebt een er leuke muziek mee maakt. En een ieder doet dat op z'n eigen manier met de bakken die hij of zij perfect vindt.

.

Misschien bij jou kringen.......
Tr909 sounds waar haal je die dan uit dan behalve een echte tr909.....

drumstation....laat me niet lachen of rebirth.....enz noem er maar 1

Re: Re: 909 ? Weeral van dat ?

Re: Re: 909 ? Weeral van dat ?

Origineel geplaatst door Catscan
Misschien bij jou kringen.......
Tr909 sounds waar haal je die dan uit dan behalve een echte tr909.....

drumstation....laat me niet lachen of rebirth.....enz noem er maar 1
tja... was te verwachten.. Nu weet ik ook weer waarom we in de rest van de marktplaats het reageren uitgezet hebben.

Helaas!

Status
Please reply by conversation.
Back