Gezocht: Roland TR-909

Future Funk

Ouwe rot
Ik zoek een Roland TR-909. Mijn budget is 4K. Ik zoek een hele mooie. Who knows.

Attachments

• Roland tr-909.png
    Roland tr-909.png
    357,2 KB · Bekeken: 10
Hij zoekt een mooie.. op zich zijn ze allemaal mooi. Maar netjes is deze niet. Heeft stift aan de voorkant gezeten en die onderrand print is weg gepoetst. Best een vies ding..

Prijs is goed! Staat is inderdaad minder.. Zonde! Ik zie veel verschillende prijzen. Op Reverb durven ze nog 7K of 8K te vragen, maar daar wordt het natuurlijk niet voor verkocht. Ik zie dat Artefacts al een tijdje 1 op Marktplaats heeft staan voor 4500, maar die vind ik dan net weer niet mooi genoeg. Nou ja, als iemand nog 1 weet, dan hoor ik het graag.

er is pas nog 1 voor +9k verkocht op reverb maar dat was "New old stock". Maar 4.5k lijkt nu wel een beetje de richtprijs voor een mooie zonder mods.
ik gebruik de mijne de laatste tijd niet zoveel meer. 9 vd 10 keer gebruik ik de 808. maar ik zou zelf 4k ook te weinig vinden.

Hou op schei uit met Ocsidance.. Die koopt iets in en een dag later is de prijs +35%.. En volgens mij is zijn handel 'over'. Ik denk dat hij leuk geboerd heeft tijdens en ook voor Corona, maar mensen zijn niet meer gek. Hij vraagt echt idiote prijzen. Zaken blijven volgens mij vrij lang staan. En ik heb het idee dat hij z'n handel nog probeert te verkopen en niets of niet veel meer inkoopt. Teveel alternatieven. Dit weet ik allemaal niet zeker, maar dit is wat ik denk.

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Wat een slechte foto's, ding lijkt wel geel. En ik spot sowieso al een deuk in de kast boven het TR-909 logo links. De flightcase is wel nice btw
idd vieze deuk. Die kist is een originele Roland VS-880 case. Gaan soms voor weinig incl case

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Heb hem gekocht van een zeer vriendelijk forumlid. M'n vriendin heeft hem vanavond opgehaald. Morgen foto's. Iemand zoals Ocsidance voegt geen waarde toe naar mijn idee. Die wil alleen winst behalen. Iemand zoals John, Wiseguy, die voegt wat toe, want die maakt zo'n ding perfect. Daar heb ik respect voor.

Back