Gevraagd: Digi 001

Status
Please reply by conversation.
Dan hoop ik dat je hem niet voor je pc gaat gebruiken, want dat werkt heel K*t...

Bedankt voor de tip!
Inmiddels had ik ook van iemand anders al begrepen dat je deze dus beter niet kunt kopen omdat er nog geen drivers beschikbaar zijn voor Win2000 en WinXP.
Misschien is de DA-2496 van Edirol/Roland een beter alternatief?

Origineel geplaatst door Kenny
Dan hoop ik dat je hem niet voor je pc gaat gebruiken, want dat werkt heel K*t...

Weet iemand hier iets meer over te vertellen, ik wilde het eigenlijk gaan aanschaffen.

He he, ho ho.

Geloof geen fabeltjes!!

Digi werkt perfect met Windows XP!! Ik zelf heb een Digi 001 aangesloten op een Pentium4 met windows XP en ik mag zeker niet klagen.

Ik verkoop mn Digi001 omdat ik een Digi002 wil voor op de laptop via firewire. Voor 750 is hij de uwe.

Heb jij het al geprobeerd, dan? :( Strooi geen gezever rond als je der nix van kent.

Re: Gevraagd: Digi 001

Origineel geplaatst door Easydoesit
Ik ben op zoek naar een 2ehands Digi 001 van Digidesign en wil evt. mijn DSPFactory inruilen of verkopen.

Ik heb er dus een te koop. PB me maar als je geinteresseerd bent. Greetz

Tests hebeen zelfs uitgewezen dat je best een AMD Athlon64 gebruikt met Pro Tools (LE of TDM) ipv de beste dual G5!!!

on topic blijven graag

het onderwerp is : wie heeft er te koop
niet : wat kan dat ding wel of niet, daar hebben we een ander gedeelte voor op het forum

Status
Please reply by conversation.
Back