Ook nieuw.

Roland EM-15

Enigsinds lid...
Hallo ik ben hier via een tip van een vriend gekomen. Ik ben Richard 14 jaar (k zal hier wel de jongste zijn denk ik :stupid ). Ik kom uit Amsterdam en ik hoop hier actief te blijven.

He, welkom hier, nog een jong lid erbij :okdan: , alleen de jongste ben je niet, ik ben nl. 13 en er is nog een lid een paar maanden jonger dan ik :kroon: :D ,

veel plezier hier verder :doei:

Welkom

gr. Mario

Welkom, en nee, je bent niet de jongste....Enyo is 13.

maareeeeh....een Roland EM15?

em-15.jpg

Ja, in onze band spelen we Ramms+ein achtige metal.

Ik doe de vocals, keyboard partij en ik ga ook samples doen (voor de samples ben ik hier voor info :{ )

Via een topic op scholieren.com ben ik naar deze site verwezen, en zo ben ik hier beland :eureka:

Origineel geplaatst door bambamstudio

maareeeeh....een Roland EM15?

em-15.jpg
[/B]

Ja dat is m...in de Roland EM-25 zit volgens mij een floppydisc, maar dat heb ik niet echt nodig, want met een kabel die ik aan mijn keyboard aansluit en met de andere kant in mijn computer aansluit, kan ik ook zo opnemen.

Hi Richard - welkom op het Synthforum !! :doei: :mega:

Origineel geplaatst door Roland EM-15
Ja dat is m...in de Roland EM-25 zit volgens mij een floppydisc, maar dat heb ik niet echt nodig, want met een kabel die ik aan mijn keyboard aansluit en met de andere kant in mijn computer aansluit, kan ik ook zo opnemen.

je hebt zelfs de E15 OR, voor orientaalse geluiden ;)

Maar een keyboard is niet een allerdaags muziekinstument om eigen muziek mee te maken.
OMdat je met voorgebakken drums zit.
Dat was wat ik met mijn post bedoelde eigenlijk......

Nouja, ik gebruik de samples die er al op zitten eigenlijk nog niet, ik maak liever mn eigen smaples enzo

en, ja ik gebruik hem wel alledaags, maar dan gewoon het speelklavier :gaap:

Back