• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TE RUIL] (mijn) Audiophile 2496 PCI voor (jouw) Audiophile 2496 USB

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jimmy

doubleplusgood
Aangezien ik meer met mijn notebook wil gaan werken zoek ik een USB versie van de Audiophile 2496.
Bijbetaling aan mijn kant is mogelijk.

Graag emailen naar: jiimmy@xs4all.nl (2x i)
Ik woon in Utrecht, maar kan eventueel brengen/halen door vrijwel heel Nederland.

Vergeten te vermelden;
Mijn Audiophile is nu minder dan een jaar oud (ik denk een maandje of 6/7), er zit dus nog een tijd garantie op.

Ik heb al een aantal mailtjes gekregen met de vraag of ik hem ook los verkoop.
Voorlopig: Nee! Ik wil veel liever ruilen omdat het mij anders natuurlijk teveel geld gaat kosten om weer een nieuwe 2496 te kopen. Mocht ik niemand kunnen vinden om te ruilen dan start ik een nieuwe thread met een marktplaats link (aangezien jullie hier niet kunnen reageren).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back